Hoi, Wij gaan als het meezit in januari verhuizen en we zijn daarvoor al een beetje aan het rondneuzen voor een nieuw bankstel. Ik ben op een site terecht gekomen en weet eigenlijk niet goed wat ik er van moet denken. Er staan banken bij voor 49 euro! Heeft er iemand ervaring met bankendump.nl? Gr. Vanessa
oo wij gaan ook verhuizen dus willen ook wel zo een bank Voor 49 euro doe ik niet moeilijk als hij maar een aantal maanden mee gaat dan vindt ik het al best
Ik heb er geen ervaring me emet banken dump. heb even een kijkje genomen en het ziet er wel goed uit allemaal. maar dan ag je denken zijn dit de afdankertjes van andere grotere bedrijven offf.... Want wij hebben ook nieuwe banken nodig, ik kijk af en toe ook op marktplaats en speurders.nl enzz. Maar dan lijkt mij dit weer beter. Dit lijkt wel wat op seats and sofa's of niet? Vind de banken persoonlijk niet zo mooi kent verders niemand deze site? bankendump.nl ben zelf ook beniewd namelijk. gr loesmari ps: wij zoeken 3 zits rodebank,2 witte stoelen/fautails of hoekbank rood/wit
Is het toevallig die beige/bruine achtige bank voor 49 euro? Wij hebben dezelfde en die zit en slaapt super
Ik kende het niet, maar heb even gekeken! Ik denk dat het wel klopt, maar... Je heb verder dan ook geen keuze, je moet dan de bank nemen zoals die daar staat! Dus geen andere kleur/maat. En als je een set wil, heb je kans dat die er niet is! Echt restant verkoop dus! Maar tis zeker wel goedkoop, al zitten er een hoop lelijke banken bij! hahahahahah kus miek
Ik zat ook te kijken voor een rode hoekbank maar helaas die hebben ze niet. Al vindt ik sommige prijzen ook nep, er staat een bank tussen die normale prijs 4000 euro is en nu 2000 niet echt heel goedkoop dus.
Ze zijn ook niet allemaal onze smaak. Maar het ging mij er meer om dat ze zo mega goedkoop zijn. Vraag me dan ook echt af of er geen adertje onder het gras zit. Denk dat ik straks maar eens ga bellen naar dat nummer. Ben toch eigenlijk wel erg benieuwd nu zeg maar.
Heb net gebeld. De man nam op met Populiers. De prijzen van de banken kloppen wel gewoon. Ze kopen restanten op bij andere bedrijven en verkopen ze dan voor een leuk prijsje. Zijn echter wel oude modellen. Maar goed voor zo'n prijs zou ik het persoonlijk niet echt laten. Ze krijgen regelmatig nieuwe modellen binnen. Dus ik ga de site zeker in de gaten houden! Gr. Vanessa
Ik ken het inderdaad ook van naam. Volgens mij zit er ook een in Tilburg, maar deze zit in Veenendaal.
Ik ken het inderdaad ook van naam. Volgens mij zit er ook een in Tilburg, maar deze zit in Veenendaal.
het is ook gewoon in een poppeliers vestiging. Voor echt die hele lage bedragen kan je je geen buil vallen toch? Al is het na een jaar versleten... (oke bedoel dus niet de dure banken)