Hallo allemaal, Ik vind het altijd zo leuk als de meiden hier als onderschrift de link van hun babysite hebben...dan kan ik lekker snuffelen en kijken hoe dik buikjes zijn met hoeveel weken en hoe de babykamer eruit ziet. Misschien een leuk idee om hier je babysite te vermeldden en berichtjes achter te laten op elkaars babysite? De mijne is: verwijderd Groetjes Debby Edit Moderator: Verplaatst naar baby homepages. Goed opletten waar je iets plaatst.
hey meis, leuke site hebben jullie. ik heb de babysite toegevoegd in profiel zodat je helemaal onderaan iemands berichtje waar ook album profiel en PB staan ook WEBSITE komt te staan zodat je alleen daarop hoeft te klikken. groetjes
Hallo, Mijn zoontje is alweer bijna 1 jaar ! Maar je kan zeker foto's bekijken vanmijn zwangerschap en van mijn zoontje www.kleineleest.beebiesite.nl Liefs!
weet niet of je hier wel een andere site mag vermelden maar ik doe het toch ook maar even zusjevanjason.beebiesite.nl debby je hebt een hele leuke site voor jullie kindje
Ik heb even op de site gekeken, erg mooi! de foto's van de fotosessie zijn echt super! Waar zijn deze foto's gemaakt als ik vragen mag? Ik woon namelijk niet zo heel ver bij je vandaan en zou ook graag zoiets willen. Hoe oud was je kindje tijdens deze foto's?
Die van ons staat in mijn onderschrift! Grappig trouwens om te zien, de meeste beebiesites heb ik op beebiesite zelf wel eens voorbij zien komen (met nieuwe foto's bv!)
Leuk Leuk Leuk! Ik vind het zooo heerlijk en leuk om ook naar andere te kijken he...vooral buikfoto's enzo...en fotoos van de kleine als ze net geboren zijn of de echo's hihihihi ik vind het eigenlijk allemaal leuk Ga weer gauw verder snuffelen
Zo de meeste heb ik nu bekeken...en heb mezelf ook toegevoegd in de vriendenboekjes...zo blijf ik een beetje op de hoogte Echt leuke sites allemaal