Hallo dames, Ik ben op zoek naar een bon van de kruidvat voor nestle groeie start2. Ik heb nog een open bijna volle pak, daar doet hij het wel mee tot hij 10 maanden is. En nog een dichte, die ik graag wil ruilen voor een nummertje 3. Heeft er iemand mischien nog een bonnetje voor mij?
heb hier nog twee bonnen liggen om gratis nestle groeie start 2 te proberen. je krijgt je aankoopbedrag terug . bonnen zijn tot eind januari 2012 geldig. wil je ze ruilen tegen etoszegels of bluebandzegels?
eigenlijk ben ik op zoek naar de aankoopbon van de kruidvat, zodat ik die kan ruilen. dus als iemand die voor mij heeft, zou echt geweldig zijn. Ik vergoed de verzendkosten ervan. @ lorena76 ik heb alleen 3 bluebandzegeltjes..
heb hier nog twee bonnen liggen om gratis nestle groeie start 2 te proberen. je krijgt je aankoopbedrag terug . bonnen zijn tot eind januari 2012 geldig. wil iem ze ruilen tegen etoszegels of bluebandzegels?
heb je al geprobeerd om zo te ruilen? Hier heb ik dat wel eens zo voor elkaar gekregen...zo niet succes met vinden van een bon!! Helaas kan ik je niet helpen, wij hebben die nog niet....