Onze kleine loopt sinds 2 maanden los. We hebben al nieuwe schoenen gekocht (de eerste echt loopschoentjes), maar aangezien het nu tropisch warm is buiten, wil ik eigenlijk nog een paar sandalen aanschaffen. Ik vraag me alleen af of bijvoorbeeld sandalen van het merk Teva's goed zijn voor de voetjes van een kindje dat net loopt? Welke sandalen hebben jullie voor jullie kinderen aangeschaft?
Ik had volgens mij toen kleine nike sandaaltjes. Maar als het even kan zou ik m op blote voetjes laten lopen (mits het dus niet te heet is op de grond).
ze verkopen sandaaltjes op baby-walz.nl Het moeten soepele schoentjes zijn...je moet ze kunnen buigen, dan loopt een kindje er het beste op... Kruipt jouw kindje nog? dan moet je uitkijken dat hij/zij de teentje niet beschadigd....
lekker op blote voetjes laten lopen, supergoed voor de voetjes!! anders evt een paar crocs, die zijn ook flexibel en lekker luchtig. volgens mij is het best lastig om hele soepele sandaaltjes te vinden, maar in ieder geval heel veel succes!! joyce
Ik heb ook gezocht, maar zoek ze eigenlijk nog soepeler dan wat jij zoekt. Ik kan het bijna niet vinden! Teva's zie ik hier ook op het KDV bij kindjes die nog niet zo lang lopen hoor. Let alleen op de maten, want ze vallen groot. Verder is er erg weinig!
Ik heb teva's gekocht voor mijn dochtertje, loopt nu bijna 2 weken los. Vind ze nog wel redelijk flexibel. Doe ze nu af en toe eventjes aan, ze loopt verder gewoon op blote voetjes.
Onze jongens lopen nu ongeveer een maand echt goed los en wij hebben ook Teva's gekocht. Ze lopen er prima op. Inderdaad wel even op de maat letten.