Ik mag het mischien niet zeggen maar deze site doet me heel erg denken aan bijv een site van paypro. Hier heb ik me ooit eens aangemeld toen ik thuiswerk zocht en dan kun je dus site;s promoten met vanalles en nog wat wat gedownload kan worden voor hoge bedragen. Als er dan via jou link iets gedownload word krijg je een bepaald bedrag op je account bijgeschreven. Volgens mij is het eigenlijk allemaal onzin Als iemand er wat aan heeft is het super hoor, daar niet van! maar denk dat de meeste dingen met een beetje googlen en forummen (of hoe je dat ook noemt) ook wel te vinden is. Dit is ook een link van paypro: zonder affi code voordat iemand het verkeerd begrijpt en denkt dat ik er iets mee wil verdienen. Heb nooit wat met mn aanmelding gedaan, verdien liever eerlijk mn geld hihi Informatie over de Zwangerschap, Zwanger zijn en de Baby Heb met mn stomme kop via een ander forum ook op de link geklikt alleen daar stond alleen info over hoe je mails kreeg met info. Nu word ik helemaal gek van de mail met stomme adviezen van dat mens. Zoals bijv: biestuk en rood vlees kun je tijden je zs beter niet eten... wil je weten wat je nog meer beter niet kunt eten en zeker weten dat je goed voor je kindje zorgt tijdens de zs koop dan mijn boek Liefs mij
Wij passen sinds kort een andere methode toe en met succes. Dit boekje: bol.com | Slaap kindje slaap, Estivill & E. Estivill | Nederlandse boeken Natuurlijk weet je een hoop dingen al, maar voor ons toch een schop onder de kont om weer een duidelijk ritme er in te krijgen.
Dat zeg je mooi Dit is DE manier voor ouders bij wie het probleem is dat ze niet (helemaal) consequent zijn. Als er andere problemen spelen bij je kind, heb je er helemaal geen fluit aan, (ook ik heb een versie doorgestuurd gekregen ooit van iemand, en was echt zoooooo blij dat ik er niet voor betaald heb, want het is niet anders dan het standaard-advies bij slechte slapers. Wat daar nou zo vernieuwend aan si dat je er 27 euro voor moet betalen....
En dan moet je vast van alles en nog wat aantonen dat je het wel geprobeerd hebt, maar dat het niet werkte? Ik heb namelijk nog nooit iemand gehoord die over iets als dit zei: Ja, ik heb m'n geld idd teruggekregen... Dus ben wel benieuwd naar ervaringen van mensen daarmee!
Ik vind het belachelijk dat je voor zon documentje zoveel geld neer moet leggen, ik vind persoonlijk dat t niet veel voorstelt. Ik deed het al zo voor ik die slaapgids gelezen had. Maar goed het is idd gewoon consequent zijn en rust en regelmaat toepassen... Ik snap dat zon gids voor sommige mensen dan handig is. Maar dan nog.. om er zoveel geld voor te vragen vind ik belachelijk. Want het zijn de mensen die zo wanhopig zijn omdat hun kindje niet wil slapen die het er even snel voor neerleggen, en dan tot de conclusie komen dat t niet zo veel voorstelt
Nou ik heb gister een mail gestuurd naar die lui, maar niks geen reactie hoor! Ik kan gewoon fluiten naar mijn centen ben ik bang.
Ik denk dat ik ook een mail ga sturen.. Het leek net of daar HET is stond dat je kindje ging slapen!! Nou MOOI niet!! Slaap jou kindje al door Marjon?
Nee, helemaal niet! Bij mijn zoontje op een stoel gaan zitten werkt echt niet. Ook hen strelen, praten zingen of wat dan ook gaat echt niet werken. Hij blijft dan door gaan tot ik hem op pak. Op het moment gaat het redelijk, 5/6 keer eruit om speen te geven, maar geen krijsbuien. Alsof ik mijn kind stil kan krijgen door er naast te gaan zitten. Echt, die gids slaat nergens op. Als je als ouder ook maar half zo wanhopig bent als ik heb je dat allemaal al wel geprobeert. Er staat echt niks nieuws in, alleen alles wat je op internet, cb etc. als advies krijgt op een rijtje gezet.
Ik was ook wanhopig en dacht nou dan moet DIT het echt zijn.. Geld verspild ik wist het dus allemaal al Ga jullie kindje wel gelijk slapen als je de speen gaf? Hier dus niet en kwam hij lekker tussen ons in. Net is hij wel helemaal alleeng aan slapen. xxx
Gek genoeg tussen 19.00 en 23.30 is het als hij gaat huilen echt blijven huilen. (mee naar beneden als het echt niet lukt) Tussen 23.30 en 4.00u slaapt hij meteen door als je speen geeft. Daarna is het weer donderen en beland hij regelmatig bij ons in bed. Afgelopen week heeft hij in het campingbedje bij ons op de kamer geslapen, we waren dood op. Vanavond voor het eerst weer boven gelegt, maar nu al 8x geweest om te troosten etc. Zou dit ooit over gaan?????????????? En bij jullie?
Bij ons is het overdag bijna niet slapen. Om 19.00 nadat hij in bad is geweest wel zelf slapen en daarna wordt hij rond 10 uur vaak weer wakker en gaat hij huilen en niet meer zelf willen slapen.. Alleen bij ons in bed. Dus het zijn hele nachten bij ons in bed.. Maar nu hoorde ik hem net. Legde hem wakker terug in bed en dat pikte hij nu wel. Dus wie weet!! Gaat het vannacht wel lukken. 1 geluk hebben we, dat als hij bij ons in bed ligt dan hij dan in 1 ruk doorslapen en wij ook.. Ik ken dat gevoel, dat je helemaal op ben. Ik ben trouwens Kindival tabletjes gaan halen van VSM heb wel het idee dat het helpt. Sterkte. Liefs
Ik leg hem ook makkelijker bij ons in bed, hoewel ik dan nog wel speentje aan het geven ben. Alleen mijn man doet dan geen oog dicht. Ook ben ik nog te eigenwijs om op te geven, toch maar weer proberen denk ik dan... Wat zijn dat voor tabletjes dan? Die ken ik niet... ps we zijn op 2 onderwerpen aan het kletsen zag ik net! haha! Ik ga nu naar bed, hopen dat ik wat uurtjes kan pakken. Trusten!
Ja ik zag het dat we tegelijk zaten te praten dus hier stop ik Want anders zeggen we steeds hetzelfde.. Hier was eerst ook dat papa niet kan slapen als hij tussen ons in leg maar dat is nu niet meer.
wil toch wel weten of jullie nu wel of niet je geld terugkrijgen. zou dat anders echt oplichting vinden iets beloven en niet nakomen
nog steeds geen antwoord gehad op mijn mail, en ook niks gestort op mijn bankrekening! (had ik ook niet echt verwacht eerlijk gezegt)
je kan het nog eventjes afwachtten natuurlijk het is vkantie tijd en wie weet is ze er wel nog niet aan toegekomen om te reageren. maar hierbij wil ik wel zeggen dat mijn vriendin haar dochter sinds 10 maanden eindelijk van gisteravond half 7 tot van morgen 7 heeft geslapen. en ze is dus supertevreden met de slaapgids. en ik kan me daar wel wat bij voorstellen eindelijk iets wat voor haar dus wel werkt
Hoi hoi. Ik heb deze vorig jaar eens 'gekocht' maar had er dus ook niets aan want het CB stelt exact hetzelfde voor (het laten huilen waar ik persoonlijk niets mee kan) als wat er in staat maar heb wel mijn geld terug gekregen, moest er wel een paar keer om mailen maar dat geeft niet want er zal vast een reden voor zijn geweest. Achteraf bleek mijn dochter dus nooit door geslapen te hebben doordat ze dus altijd last heeft gehad van haar oortjes dus ben alleen maar blij dat ik mijn dochter nooit zo heb laten huilen!