Babyslaapgids

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door JLem, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JLem

JLem Lid

18 feb 2009
    20
    0
    0
    Hi lieve ouders,

Ik ben echt wanhopig en heb jullie hulp nodig! Ik heb een tweeling, jonge en een meisje, van 10 maanden oud. Vanaf ong 4 maanden sliepen ze beide snachts door maar ong. Een maand later werd mijn jongetje snachts telkens
    Wakker en wil zn speen. Nu 6 maanden later is het nog steeds hetzelfde verhaal. Het is niet dat hij lang wakker is, maar wel vaak! Soms wel elk uur of half uur! Heb vanalles geprobeerd maat niets helpt, honger heeft hij ook niet! Nu ben ik zo wanhopig dat ik
    Overweeg om de babyslaapgids ebook te bestellen, zij beweert DE oplossing te hebben!

Heeft iemand ervaring? Of misschien zelf gouden tips??

Heb echt jullie hulp nodig en ik snak naar slaap!

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Vervelend zeg! Ik heb geen ervaring met de slaapgids. Wel ervaring met een zoontje die maandenlang 's nachts vaak de speen wilde. Het bleek met name gerelateerd aan doorkomende tandjes te zijn (en dan kan hij al een maand voordat ze doorbreken er last van hebben). Andere 2 dingen die hielpen waren eerder op bed leggen (zodat hij niet overprikkeld naar bed ging) en niet te snel op hem te reageren (vaak wordt hij half in zijn slaap wakker, en slaapt dus na wat gejammer zelf weer verder).

3. JLem

JLem Lid

18 feb 2009
    20
    0
    0
    Bedankt voor je reactie Yuki,

Wij dachten eerst ook dat het de tandjes waren, maar goed het duurt nu al 6 maanden dus dat lijkt me bij hem niet meer t geval. Wel is het zo dat hij ook half slaapt, misschien reageer ik ook wel te snel... Maar omdat hij dan begint te huilen sta ik toch op, misschien is dat t ook wel :-s

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Bij mijn zoontje heeft het ook zeker een half jaar geduurd. Toen er al een tijdje niets meer door kwam aan tanden, was het opeens over. En nu merk ik hetzelfde gedrag steeds weer opnieuw als er een kies doorkomt. Gelukkig zijn ze nu bijna allemaal door.

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Je hebt PB

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ook gebroken nachten. Ik geef nog bv en vaak wil ze wat drinken en slaapt ze weer verder.
    Overigens wordt het nu beter en laat ze er meer tijd tussen (5-7u) dus hoop blijven houden!

7. JLem

JLem Lid

18 feb 2009
    20
    0
    0
    Pb? Kijk ff

Deel Deze Pagina