Hee meiden, Morgen mogen (lees moeten) we weer naar het CB. Op zich ben ik erg benieuwd naar haar gewicht en lengte, maar die verdomde prikjes he... Ik zie er erg tegenop. Gelukkig heb ik manlief zover gekregen om iets later naar zijn werk te gaan. Dus hij gaat mee! De schat! Ben ik erg blij mee. Nu is Senna ook al een paar dagen niet echt lekker te pas. Buikvirusje ofzo. Afgelopen zondag moest ze veel overgeven en gisteren kwam ook het fruithapje er weer uit. En diarree he...Vanmorgen ging het gelukkig weer wat beter. Zullen de prikjes wel gewoon doorgaan? Of stellen ze die uit als je kindje ziek is? Nou, moest het gewoon even met jullie delen. Duimen jullie morgen voor mijn meisje....(en ook een beetje voor mams ) Gr. Dolfijn
Als ze een beetje ziekjes is mogen de prikjes gewoon doorgaan. Alleen als ze koorts heeft mag het niet! Maar je mag natuurlijk altijd zelf bepalen of je het verandwoord vindt om nu te laten prikken of toch een keer terug komt. Een troost, bij ons heeft Saar geen enkele last gehad van de 11 mnd prikken terwijl ze er eerder (2-3-4 mnd) wel last van had!