Hallo! even een vraagje: wie heeft er ervaring met de standaard die je achter op de fiets kunt bevestigen om de maxicosi in vast te zetten. Leek mij wel handig: heb namelijk geen rijbewijs en zo kan ie toch mee! Maar vind het ergens ook wel eng... dank je! liefs debora
ik heb er een en inderdaad een ideaal ding. hij heet "baby mee"en is van het merk steco. De kleintjes mogen vanaf ongeveer 4 maanden mee achterop maar iets eerder lijkt me geen probleem want hobbelwegen laat je toch wel achterwegen. het ziet er eng uit moet ik zeggen maar nu ik het gewent ben rijdt ik er helle stukke mee en alicia vind het ook geweldig. Ze zijn wel vrij prijzig maar dan moet je even googlen op baby mee dan vind je wel wat adressen die het verkopen. over 2 maanden verkoop ik de mijne via MP misschein dat er daar ook te koop staan voor een leuk prijsje.
ik heb net een op mp gekocht voor 25 euro, morgen krijg ik em! ben erg benieuwd, maar lijkt me super eng eerst haha en daarna super handig!
das een koopje hoor dat heb je goed gedaan. ik ga de mijne over 2 maandjes verkopen en dan voor 30 euro, dacht dat ik al goedkoop was . het is echt handig hoor maar echt eng. als je fiest wiebelt hij nogal bij een hobbeltje of ozo maar er zit een goede vering op en zit op 3 punten vast aan de fiest dus echt wel veilig.
Hier ook de babymee gebruikt! Heerlijk ding, was wel even wennen in het begin maar daarna super ding. Ben nu zwanger van de 2e en ga hem zeker weer gebruiken!