ondanks dat ik bv wil gaan geven wil ik toch uit voorzorg een flesje in huis hebben. Bij mijn zoon is dat de redding geweest toen hij niet kon aanhappen en veel te weinig voeding binnen kreeg. Maar nu zat ik te denken over welke. Toen had ik flessen van volgens mij difrax. Je kon de dop als sterelisator gebruiken in magnetron. laagje water in de dop. speen er met de tuit naar binnen in de fles en zo op de dop hop in de magnetron en klaar was klara. Kent iemand deze en zijn ze er nog?
Ik weet niet of ze er nog zijn maar zou niet speciaal zo h flesje gaan halen. In de babydozen zitten ook gratis flesjes. Even in een diepvriesbakje met water in de magnetron en ze zijn gesteriliseerd,
Ik heb er hier wel zo een, maar ze worden niet meer verkocht. Alle flessen nu hebben nl een anti kramp ventiel enzo en die fles zuigt bij mijn kids super vacuum. Wij hadden geen babydozen - die kopen alleen maar adressen op voor reclame doeleinden. Dus voor die paar euro kocht ik liever gewoon een klein flesje. Later ook ideaal voor slokjes water bij het fruit.
bedankt voor de reacties. Voor mijn eigen gevoel heb ik toch liever iets op voorraad. Is de vorige keer het verschil geweest tussen opnemen in het ziekenhuis of thuis mogen blijven. Weet dat het nu niet weer zo hoeft te zijn maar geeft me gewoon rust.
Bij mij zat hij in die etos doos. Dat is de felicitas toch? Een keer in de zover tijd veranderen dat ook geloof ik. Ik voor mij alweer een poosje geleden dat ik die box heb gehad.