babyslee, hoe of wat..

Discussie in 'De lounge' gestart door xd24, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja hoor welke week heb jij haar nodig?:p ja met die zak doe ik hier ook. ach zie wel. frutsel wel wat in elkaar

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

wij hebben deze gekocht
    Slede Plastic Baby Bob - Openboten.nl

hij kost misschien wel 30 euro, maar je kan er nog wel even mee voort en wie weet gaat het in Nederland ook nog sneeuwen.

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oeh de oudste is dus wel lomp:p

Ga even overleggen met mn vriend of hij het een goed idee vind om ons beide op de slee vooruit te trekken haha, vind dat eigenlijk wel een strak plan. Hoef ik niet te lopne;)

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hey die is handig, daar liggen ze half in?

5. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben deze slee voor een 10tje op MP gekocht
    Veilige baby slee kopen?

hij gaat nu naar zussie voor haar manneke

6. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Zitting van een ikea kinderstoel erop vast maken met een band.. Ik weet nog dat ik dit vorig jaar hier veel las!

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ja idd zitting van ikea stoeltje!

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Deze hebben wij ook.

9. glimworm

Ik heb Collin erin gezet, hij kan nog niet zelfstandig zitten maar zit gewoon netjes rechtop en goed vast door de gordel en kan zijn beentjes nog lekker kwijt.
    Ik heb een zeer beweeglijk kind dus hij probeert wel overal bij te komen en het is hem 1 keer gelukt te kapzijsen maar heeft er niks van de slee is lichtgewicht en in de sneew gaat dat moeilijker als op een gladde houten vloer.

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    wij hebben dezelfde als glimworm! hij was 25,- bij toysXL (toyserus ofzoiets vroeger)

maar die wipstoel vind ik serieus echt heel erg slim haha leuk die foto! misschien kun je er 1 van mp heel goedkoop vinden?

een houtenslee is veeel zwaarder als een kunststoffen dus dat zou ik wel aanraden.. kunststof dan he ;)

11. glimworm

hmmm. ik had hem idd eerst gezien bij toys xl daar was ie niet op voorraad, heb ze gemaild of hij nog binnen zou komen en vervolgens stond er op de site niet meer leverbaar (als in: komt ook niet meer binnen)
    dus vandaar dat ik hem ergens anders gekocht heb. alleen wacht ik nu nog op een berg sneeuw! ;)

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Glimworm, die ziet er ook handig uit!

Ik vind de slee-wipstoel echt geniaal haha, hoe kom je er toch op:)
    In principe zou ik de onze kunnen gebruiken, zo vies is sneeuw niet he..

En hoe werkt dat met de ikeastoel?? Weet niet wat ik me daarbij voor moet stellen

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha ja af en toe is ze best wel wild ja:Dgelukkig kan de jongste veel hebben. :D

Deel Deze Pagina