Onze kleine heeft sinds deze morgend rode wangen. Wilt dit zeggen dat er iets aan het broeden is in zijn lichaam?
kan van alles zijn. Misschien was het wat te warm. Koorts kan maar komt niet vaak voor bij zulke kleintjes( Uitzondering daar gelaten zo ja wel direct ha bellen) Of hij is begonnen met zijn tandjes,. Hoeft niet te betekenen dat ze gelijk door komen daar kan maanden over heen gaan.
Jelmar heeft constant af en aan rode wangetjes ik roep steeds TANDJE maar die krengen hebben zich nog steeds niet laten zien kan ook gewoon warmte zijn, maar is waarschijnlijk niks aan de hand zolang hij geen koorts heeft! Als je twijfel moet je ff tempen!
dacht meteen aan tandjes, zou aan de vroege kant zijn, maar kan wel een maandje of 2 duren voordat ze echt doorkomen...
Levi heeft ook af en aan rode wangetjes. Dacht dan ook steeds: "Zouden het dit keer de tandjes zijn dan?" Maar die krijgt hij nu net pas.. Haha! Het kan vanalles zijn, kou, warmte, moe...Is het ook droog of schraal misschien?
Probeer het is 2 keer per dag in te smeren met een creme speciaal voor de wangen. Hier helpt dat heel erg goed en komt hier puur door het weer en verwarming
Hij heeft geen koorts en wangen zijn schraal. Heb t ingesmeerd Bedankt voor de reacties! Tandjes voel iknog niet zitten
hier ook rode wangetjes ook al een tijdje, geen koorts en steeds dacht ik tandjes. maar dat was het dan toch niet. nu wel wat er zijn nu echt witte puntjes te zien, nu nog wachten totdat ze helemaal door zijn.
Lorenzo heeft daar ook last van al een week of 4 . Kan miss tandjes zijn.. en idd koorts heeft ie ook niet. Is volgens mij een gezond iets toch...
van het schrale weer krijgen mijn meiden ook heel rode wangetjes. Goed smeren met vette zalf van de dokter helpt goed
Hier ook vuur rode wangetjes. Ook omdat er op dit moment 3 kiezen komen en 2 hoektanden zag ik. Maar door de kou wordt het extra beinvloed zeker met een oostewind zegt de HA. Het beste kan je het goed vet houden niet met vaseline want dat sluit de huid af. Hier gebruik ik bepanthen zalf en dat werkt ideaal.
Ja heb het wat ingewreven met vaseline en is beter. Hij is niet ziek geweest, oef! En tandjes nergens te bespeuren
Mijn zoontje heeft ook vaak rode wangetjes, eigenlijk nooit iets achter gezocht. Hij is met rode wangetjes even vrolijk als zonder, dus nooit over nagedacht. Tandjes kan natuurlijk, maar hier nog niets te bespeuren!
Ik heb er vaseline opgedaan en is nu wel voorbij. Nu zit hij wel voor de eerste keer met wat snot...ocharme.