nemen jullie mannen jullie kindje eerder uit bed dan jezelf?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door annekulpe, 17 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

nemen jullie mannen jullie kindje eerder uit bed dan jij zelf?

1. ja

2. nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik heb voor mezelf een 15minuten regel voor de kleine... maar daarintegen heeft mn vriend er 1 van 30 minuten! kortom... ik loop altijd naar de kleine toe om m te troosten of iets dergelijks (niet dat ik t erg vind ofzo :) ) ik geniet er zelfs elk moment van!
    ik vroeg me af, hoe jullie dat doen?

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik kijk niet echt op de klok. Ik luister veel meer naar het soort huil. Als er echt was is, klinkt het heel anders en dan ga ik meteen. Als ze huilt van vermoeidheid laat ik haar juist langer liggen, wel tot een half uur.

Mijn vriend hoort haar heel veel minder dus dan heeft hij ook niet de neiging naar haar toe te gaan. En als ze bij hem zit en ze gaat huilen, krijg ik haar als snel. Want ik kan haar veel beter troosten. Logisch toch, ik ben veel vaker met haar samen en hij geeft haar aan mij als ie wel thuis is. De grapjas.

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    bij ons is het eerder anders om ik loop eerder dan hij. vooral in het begin nu huild ze niet zoveel meer en ik luister ook naar de soort huil.

4. sim

sim Niet meer actief

vind dertig minuten wel lang hoor. ik luister ook naar het soort huiltje, soms heeft ie echt zo'n ik kan niet in slapen huiltje, dan check ik speen, doekje (moet over zijn hoofd liggen :) ) gauw even z'n luier (steek mijn vinger even in de luier ;) ) en als alles goed lijkt laat ik m weer liggen, soms helpt een kusje al, zodat hij weet dat ik er ben..

maar als antwoord op je vraag, niet langer dan 10 minuten, daar zijn we gelijk in..

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @sim: ik ook. Maar ik heb gemerkt dat hoe vaker ik er naar toe ga en hoe meer ik doe, hoe langer het huilen duurt. Als ze echt zo'n huiltje heeft van vermoeidheid, slaapt ze het sneltst als ik haar met rust laat. Ze heeft af en toe de behoefte de dag even van zich af te huilen. Als er wat is (natte luier, boer die dwars zit, te koud of wat dan ook) dan huilt ze heel anders. Dan ga ik wel meteen.

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    daarom hebben wij nu een camera boven haar bedje gehangen om te kijken hoe het met haar gaat want ze huilde in het begin veel en als je dan te snel naar haar toe gaat begint het weer van voor af aan maar als ze huilt bewegt ze veel dus kan ik nu via de tv kiken hoe ze in bedje ligt.

7. sim

sim Niet meer actief

hihi, wij hebben ook een camera, reuze handig!

8. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    We hebben een krukje voor de deur staan en kunnen door het raampje kijken.
    Mijn vriend hoort haar eigenlijk zelden huilen omdat ze in de avond eigenlijk niet huilt (overdag weinig). Nog twee weken hard klussen en dan is ons huis klaar en mijn vriend in het weekend weer overdag thuis, ben benieuwd of het dan anders wordt...

groetjes Lisette
    Oh ja, we hanteren de 15 minuten regel maar die haalt ze eigenlijk bijna nooit

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Me vriend is vrachtwagenchaffeur dus alles komt eigelijk op mij neer hij is er meestal alleen op zondag een hele dag en anders aan het werk.

Maar als hij er wakker van word ben ik ook al wakker en dan ga ik eruit want dan heb ik zoiets van blijf jij maar lekker liggen je werkt zo hard en dan is hij weer boos omdat hij het ook wel eens wilt doen haha en als ik dan eens vraag van ga jij dan s het ja maar ik heb zoveel uur gewerkt mag ik even uitslapen haha haha haha.
    Dus kortom ik ga er eigelijk altijd uit.

Maar 2e paasdag toen heb ik uitgeslapen haha ik was zo verschikkelijk moe dat ik niet wakker was geworden van Daan. Me vriend heeft me toen o 1500 wakker gemaakt met een ontbijtje op bed en een grote bos bloemen die hij bij de pomp was gaan halen. op het kaarje had hij gescheven lieve schat hoe hou je dan 7 dagen in de week vol haha ik ben al naar 1 avond en dag meer gebroken dan 100 uur werken haha haha haha ik vond het zo lief van hem dat ik gewoon heb staan brullen.

Lief he

10. biancaatje

11 apr 2007
    45
    0
    0
    thuismama
    heerlen
    hij hoort hem niet eens :) zelfs niet als hij thuis is ik heb geen babyfoon aanstaan omdat ik hem zo ook hoor (hebben boven houten vloeren) maar wij hanteren heir de half uur regel aangezien ik ondertussen weet dat hij dit nodig heeft om in slaap te komen het is ook niet echt huilen wat hij doet
    hij schijnt erg gevoelig te zijn en heeft gewoon een half uurtje miemelen huilen nodig om alles te verwerken en dan valt hij in slaap
    ik hoor bij hem ze het verschil tussen het moe zijn huilen of het iets aan de hand huilen...

11. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Het ligt er geheel aan hoe hij huilt. Hij huilt eigelijk bijna niet dus vaak hoef ik hem er niet uit te halen. We hebben samen de afspraak dat wanneer hij over de rooie is dat het geen enkele zin heeft om hem te laten huilen, maar als hij aan het vechten is tegen de slaap heeft hij echt een heel zeurderig huiltje dan laten we hem huilen tot hij slaapt, dat is meestal niet langer dan een kwartier.

Deel Deze Pagina