HI ! Ik zag dat er een hoes (sitfix) bestaat om van je voedingskussen een soort poefje te maken: sitfix Nu is deze speciaal voor het voedingskussen van 'formfix', maar ik heb zelf een voedingskussen van Comfy big. Weet iemand of deze 'sitfix' ook om de comfy past? dan kan ik hem gaan bestellen het lijkt mij namelijk ideaal voor in het begin!
Ik heb ook die van comfy, maar heb geen idee of zo'n hoes past, eventueel kun je hier ook zo'n hoes bestellen, deze schijnen om vrijwel alle voedingskussens te passen: Feed 'n Sleep | Kidz Impulz
HI, dat is inderdaad ook een idee, maar ik vind de sitfix toch iets strakker/mooier en ook nog goedkoper.... iemand anders ervaring met de sitfix? thanx, muk
Hoi Ik heb ook het kussen van comfy en ik heb een hoes van isi ( is de goedkoopste) en die past prima. Deze poef is een groot succes hier, de kleine ligt er heel graag in. Ik heb de hoes via internet besteld en de volgende dag had ik hem binnen. groetjes Kim
JAAAHHH!!! Ik heb het meteen uitgeprobeerd en het past inderdaad! Hij is misschien niet zo mooi ovaal als de sitfix, maar werkt prima!! Kan ik ook nog eens afwisselen met de veel goedkopere waskussenhoezen (nu in aanbieding prenatal) DANK JE!!!
Ik leg mijn zoontje er altijd gewoon zo in...ik vouw de punten onder elkaar en dan ligt hij ook goed...