Beste dames Ik vroeg me af welke fles jullie gebruiken en welke het fijnste is ook voor krampjes enz. Zelf dit keer het voornemen om geen bv te geven dit is vorige keer niet zo best bevallen. Heb toen difrax flessen gebruikt maar deze gaan best snel stuk en lekken vaak. Heb er al meerdere moeten vervangen. Groetjes
Ik vond de Tommee Tippee heel fijn maar of ze ook voor krampjes fijn zijn weet ik niet. Dr Brown flessen hebben we ook gehad, daar hoor ik qua krampjes goed berichten over.
Wij hebben met 6 maanden een dr Brown aangeschaft. Had ik veel eerder moeten doen! Echt super die flessen! Krampjes weet ik niet omdat we hem daarvoor te laat hebben gekocht. Maar ons zoontje had reflux en schrokte zijn fles leeg. Welke speen ik er ook op deed, het hielp niet, totdat ik dr Brown gebruikte, toen zat ik eindelijk op 15 min per fles ipv 5 min.
Ik moet zeggen dat ik nooit meer van tevoren een hele set aanschaf! Ik had de Avent startersset. Nou meneer weigerde die fles gewoon! Vervolgens Tommee tippee, Difrax. Etos eigen merk, Dr Brown smalle hals , medela calma en uiteindelijk werd het de Dr Brown brede hals haha. Dr Brown brede fles vind ik een fijne fles en zoonlief ook!
Hier dr Brown flessen. Avent flessen slokte hij weg en kreeg hij krampjes van, sinds dr Brown nergens meer last van gehad.
Avent en difrax geprobeerd maar onze zoon kreeg er ontzettend veel krampjes van de fles was binnen 5 min leeg. op aanrade van een vriendin de dr Brown gekocht en onze zoon dronk rustiger en had minder krampjes.
voor elk kindje verschillend. hier uiteindelijk bij de eerste dr Brown smalle speen. Bij tweede gelijk die een beviel weer goed! difrax gelijk stuk en zoontjes drinken beide niet fijn uit brede speen. vriendin heeft een kleine van 8 mnd en daar zijn ook weer de difrax flessen gelijk lek
Hier ook de Dr Brown! Difrax S-fles voldeed op zich ook wel. Mijn zoon kan niet goed uit de Avent flessen drinken, de melk loopt dan bij zijn kin naar beneden.
Wij waren hier gestart met Beaba fase 1-fles met 1-2-3 speen. Na een aantal weken dronk hij hier te gulzig van met veel verslikken tot gevolg. Dan Difrax S-fles, Dr. Browns en Tommee Tippee geprobeerd, allemaal niets voor ons mannetje. Uiteindelijk is het de Avent Natural geworden. Zoontje is nu 9 weken en moedermelk drinkt hij nog met speen 1 en kunstvoeding met speen 2. Gaat goed. Maar het is dus even zoeken en vooral de spenen doen het hem!
Mijn zusje zweert bij medela. Vooral omdat de baby daar heel hard aan moet zuigen en deze daardoor goed in combinatie met borstvoeding te gebruiken is. Zelf nog geen ervaring, dus kan alleen die aanraden.
Hier een fan van de Difras S fles. Zowel de brede als de smalle. Zoontje had last van reflux en erge darmkrampen en dus wel wat flessen geprobeerd. Deze beviel ons toen het beste. Nu gaan we weer voor deze fles en zien we wel of het bij de tweede ook zo werkt. Zit zelf ook aan de flessenwarmer van Difrax te denken. Lijkt me wel wat....zeker de korte opwarmtijd.... Ik had trouwens geen last van flessen die kapot gingen of lekten. Ik weet wel dat je ze op de goede manier in elkaar moet zetten, anders lekken ze inderdaad (had oma wel eens last van...)