Welke fles is het fijnst?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jon1978, 21 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Beste dames

Ik vroeg me af welke fles jullie gebruiken en welke het fijnste is ook voor krampjes enz.
    Zelf dit keer het voornemen om geen bv te geven dit is vorige keer niet zo best bevallen. Heb toen difrax flessen gebruikt maar deze gaan best snel stuk en lekken vaak. Heb er al meerdere moeten vervangen.
    Groetjes

2. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik vond de Tommee Tippee heel fijn maar of ze ook voor krampjes fijn zijn weet ik niet.

Dr Brown flessen hebben we ook gehad, daar hoor ik qua krampjes goed berichten over.

3. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Heb difrax gehad maar nooit problemen mee gehad kwa lekken en stuk gaan.
    Zou weer voor difrax gaan

4. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wij hebben met 6 maanden een dr Brown aangeschaft. Had ik veel eerder moeten doen! Echt super die flessen!
    Krampjes weet ik niet omdat we hem daarvoor te laat hebben gekocht.
    Maar ons zoontje had reflux en schrokte zijn fles leeg. Welke speen ik er ook op deed, het hielp niet, totdat ik dr Brown gebruikte, toen zat ik eindelijk op 15 min per fles ipv 5 min.

5. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik moet zeggen dat ik nooit meer van tevoren een hele set aanschaf! Ik had de Avent startersset. Nou meneer weigerde die fles gewoon! Vervolgens Tommee tippee, Difrax. Etos eigen merk, Dr Brown smalle hals , medela calma en uiteindelijk werd het de Dr Brown brede hals haha.

Dr Brown brede fles vind ik een fijne fles en zoonlief ook!

6. beertje86

beertje86 Actief lid

5 mei 2014
    188
    0
    0
    NULL
    Meerkerk
    Hier dr Brown flessen.
    Avent flessen slokte hij weg en kreeg hij krampjes van, sinds dr Brown nergens meer last van gehad.

7. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Dr brown flessen vind ik veruit het beste!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dr brown maar Dilara accepteerd alleen de MAM flessenspeen erop hihi

9. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Avent en difrax geprobeerd maar onze zoon kreeg er ontzettend veel krampjes van de fles was binnen 5 min leeg.
    op aanrade van een vriendin de dr Brown gekocht en onze zoon dronk rustiger en had minder krampjes.

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    voor elk kindje verschillend. hier uiteindelijk bij de eerste dr Brown smalle speen.

Bij tweede gelijk die een beviel weer goed!

difrax gelijk stuk en zoontjes drinken beide niet fijn uit brede speen.

vriendin heeft een kleine van 8 mnd en daar zijn ook weer de difrax flessen gelijk lek

11. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Hier ook de Dr Brown! Difrax S-fles voldeed op zich ook wel. Mijn zoon kan niet goed uit de Avent flessen drinken, de melk loopt dan bij zijn kin naar beneden.

12. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Mijn dochter wilt alleen de brede difrax flessen. Nooit problemen met de flessen gehad.

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier beide keren de avent naturel flessen gebruikt.

14. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Wij waren hier gestart met Beaba fase 1-fles met 1-2-3 speen. Na een aantal weken dronk hij hier te gulzig van met veel verslikken tot gevolg.
    Dan Difrax S-fles, Dr. Browns en Tommee Tippee geprobeerd, allemaal niets voor ons mannetje.

Uiteindelijk is het de Avent Natural geworden. Zoontje is nu 9 weken en moedermelk drinkt hij nog met speen 1 en kunstvoeding met speen 2. Gaat goed. Maar het is dus even zoeken en vooral de spenen doen het hem!

15. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Dr. Brown!

16. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Mijn zusje zweert bij medela. Vooral omdat de baby daar heel hard aan moet zuigen en deze daardoor goed in combinatie met borstvoeding te gebruiken is. Zelf nog geen ervaring, dus kan alleen die aanraden.

17. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Dr. Brown's-flessen! Heb ook eerst Difrax gehad, maar 10 keer niets. Ze lekten beiden.

18. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Ik zou voor de eerste fase dr brown gebruiken en daarna gewoon avent.

19. Shirley23

Shirley23 Lid

18 feb 2014
    30
    0
    6
    NULL
    Leiden
    Ik ben ook heel tevreden met de avent flesjes. :)

20. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een fan van de Difras S fles. Zowel de brede als de smalle. Zoontje had last van reflux en erge darmkrampen en dus wel wat flessen geprobeerd. Deze beviel ons toen het beste. Nu gaan we weer voor deze fles en zien we wel of het bij de tweede ook zo werkt. Zit zelf ook aan de flessenwarmer van Difrax te denken. Lijkt me wel wat....zeker de korte opwarmtijd.... Ik had trouwens geen last van flessen die kapot gingen of lekten. Ik weet wel dat je ze op de goede manier in elkaar moet zetten, anders lekken ze inderdaad (had oma wel eens last van;)...)

Deel Deze Pagina