babyslofjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door FutureMama81, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik twijfel over welke ik moet nemen. Heb goede verhalen over Bobux gehoord, maar vind ze best prijzig. Daarbij twijfel ik of ik moet kiezen voor maat S of M. Ik vraag me af hoe snel ze eruit groeien? De voetjes van m'n dochter zijn zo'n 10 cm. Ik zou dus voor S moeten kiezen lijkt mij? Maar weet iemand hoe snel ze hier gemiddeld uit groeien? Vind 50 euro voor 2 maandjes wel erg veel namelijk :$
    Verder had ik nog laarsjes gezien op roosjes.eu Iemand ervaring met die slofjes? Ze zijn 15 euro goedkoper dus zoveel scheelt t niet.
    Verder zijn de slofjes van bobux gevoerd met wol en de roosjes met fleece. Denk dat wol warmer is??
    Hoop dat iemand me advies kan geven. Andere merken mogen ook, als het maar laarsjes zijn.

Bobux:

2. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
  3. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Volgens mij hebben ze bij aapie ook laarsjes.
    www.baby-schoenen.nl
    Die vond ik erg fijn, en niet te duur. Gingen ook lang mee. Ga ze voor Djamila ook weer kopen als het zover is.

4. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik zie het.. Bedankt voor de tip. Zijn die makkelijk uit te trekken door de kleine of blijven ze goed zitten?

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Mijn dochter heeft de slofjes altijd netjes laten zitten, maar ze waren ook niet zo super makkelijk met uittrekken zover ik me kan herinneren.

6. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    bedankt voor de tip. deze zijn inderdaad niet duur en wel onwijs leuk. ik heb er gelijk 2 besteld. Mijn zoontje is nog maar 4 maanden, maar ook ideaal voor koude voeten denk ik. Want die sokken blijven ook niet zitten. dus heb nu de xs besteld, kan hij lekker met warme voeten de winter door.

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wij hebben ook slofjes van Bobux.. ziet er uit als een schoen met veters:D zo leuk.. Zijn ook de enige sloffen die hij laat zitten haha, de rest trekt ie uit:D

8. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ik heb even een vraag tussendoor..
    wij hadden slofjes voor soraya, maar ze heeft een hoge wreef,
    met als gevolgd dat ze veel slofjes en schoentjes niet past..

weten jullie een site of winkel waar ze slofjes verkopen voor kindjes met een hoge wreef?

9. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    heb voor mijn dochter altijd aapies gehad, die zijn fijn hoor! Heb nu voor zoonlief andere, die ik ergens in de aanbieding zag, maar het scheelt allemaal niet zoveel met elkaar.
    Ik zou overigens geen S nemen, die zijn voor jonge babies. Zou eerder M nemen. Een beetje aan de grote kant is niet erg want je kindje loopt toch nog niet. Als ze aan de krappe kant zijn krijg je ze moeilijker aan.

11. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36

Deel Deze Pagina