Ik heb al een badstandaard (2ehands, van de Hema), en wil er een Hemabadje bij kopen. Ik wil zeker een afvoerslang, maar lees bij die van de Hema hele negatieve reviews... (Sluit niet goed aan - waterballet ) Iemand ervaringen met het badje + de afvoerslang van de Hema? Of kan ik beter een ander badje en slang kopen? Passen die dan op die standaard van de Hema? En kan er een Tummy Tub (of zo'n bademmer van Bebe Jou) in dat gat van de Hema standaard? Bedankt alvast!!!
Had zelf een bebe jou badje en een tummy tub van een ander merk (geen idee welke) maar die zette ik gewoon in het badje. Staat ook stabiler (tip van de kraamverzorgster) en vind t erg prettig, zeker omdat ik vrij lang ben en de tub dus net wat hoger was. Wellicht kan dat ook meg het hema badje. Kan me trouwens niet voorstellen dat t bsdje van de hema noet zou passen. Anders even de klantenservice bellen met de vraag of er de laatste jarem grote wijzigingen zijn geweest qua model.
Dankje! Ik ben helemaal niet lang, dus misschidn voor mij geen goed plan. Heb nu ergens gelezen dat andere emmers niet op die standaard passen, dus ik ga toch een heel pakket van Bebe Jou kopen