Mijn nicht is 1,5 jaar geleden bevallen ze had een termijnecho en een 20 weken echo gehad, "alles" was hierop goed te zien ze zagen 1 mooie gezonde baby. Groot was dan ook de verbazing wanneer er na 1 baby nog 1 zich aanmeldde bij de bevalling. Alles gekocht gericht op 1 babytje. Ze hebben wel gezegd dat dit een extreme uitzondering is, maar het komt dus wel voor.
vlk zijn er idd niet happig op. Te meer omdat vrouwen eindeloos dat hartje blijven zoeken, dat is iets anders dan eens in de zoveel weken. Juist voor de 14e week wordt het heel erg afgeraden en dat is ook de periode dat veel vrouwen hem wél gebruiken.
Volgens onze vk zit er een groot verschil tussen één keer per zoveel tijd een keer kort luisteren en zelf iedere dag eindeloos zoeken met zo'n ding. Zij heeft de aanschaf van het apparaat sterk afgeraden en gaf als reden dat kleintjes wel degelijk overgevoelig kunnen zijn voor het ultrageluid. Mijnes deinst ook altijd terug wanneer de vk gaat luisteren. Ook trekt die van mij trouwens een heel vies bekkie tijdens een echo en slaat de handjes voor het gezicht als de transducer te lang op het hoofdje gericht is. Ben erg benieuwd of je al meer weet!
Hier komt ons meisje juist vaak naar de angelsound toe als we aan het luisteren zijn, dus niet alle kleintjes doen dat. Ik ga er toch van uit als zowel gyn als vk zeggen dat het geen kwaad kan het wel goed zit. Ik ken iemand die elke dag gelusiterd heeft gedurende haar hele zwangerschap en daar is toch een perfect mooi meisje uit gekomen.