Op de echo is het kindje verder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sandrajony, 31 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandrajony

    sandrajony Nieuw lid

    30 jan 2006
    1
    0
    0
    verkoopster
    Almere

    Hallo

    Ik heb een vraagje
    Ben officieel 33 weken zwanger nu
    Maar op de echo blijkt dat de baby in de groei van 36 weken zit dus 3 weken verder
    wie heeft dit ook mee gemaakt en kan mij vertellen of je dan ook eerder bevallen mag

    gr sandra
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik denk dat je dat van het eerder bevallen beter aan je verloskundige kan vragen. Maar de bevalling zal zich zelf wel aankondigen als de baby er klaar voor is, toch??
     
  3. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik ben nu 35 weken zwanger en onze kleine ligt ook bijna 2 weken op de groei voor, maar de vk vertelde mij dat het ook gewoon een groot kindje kan worden. En ik kan net zo goed 2 weken overtijd raken (wat ik absoluut niet hoop) Ik ben wel een beetje bang voor als het een groot kindje wordt. Mijn zoon was bij de bevalling 6 pond, dus helemaal niet zo groot en dat voelde al groot genoeg voor mij toen. Dit kindje wordt hoe dan ook groter dat is 1 ding wat zeker is.
    Mij vertelden ze (helaas) dat dit niets hoefde te betekenen, ik had het nl ook liever gehoord ;) dat je kindje dan ws wat eerder komt.
    Maar wie weet horen wij bij de uitzondering op de bevestiging ;)

    Liefs Carry
     
  4. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Een vriendin van mij is nu 32 weken zwanger en haar kindje ligt op dit moment voor op de groei, maar haar vk zei dat dat over 2 weken best weer helemaal gelijk kan lopen met haar eigenlijke zwangerschapsduur. Dus misschien momenteel een groeispurt ;)
     

Deel Deze Pagina