Wij kennen elkaar straks wel Maar goed om ontopic te blijven misschien moet ts zelf maar even laten wanneer ze besteld heeft en of ze nog iets heeft gehoord. Ik ga me er verder niet mee bemoeien of al die verhalen op internet wel of niet kloppen want ik weet er verder niets vanaf. Ga binnenkort wel keertje kijken weer bij het winkeltje of ze nog leuke dingen hebben
Ik wil niet zeggen dat ze mij opgelicht heeft maar na het lezen op het forum van gedupeerden, werd ik even niet zo vrolijk.. Vorige week besteld en betaald. Pakket zou eerst vrijdag opgestuurd worden, toen zaterdag en ze reageerde niet op mails. Het zou verzonden zijn maar ik heb nog geen verzendbevestiging en ik wacht nog op reaktie, hopelijk met de bevestiging..
Ok dan kan het dus nog goed komen, tnt bezorgd niet op maandag als het op zaterdag verstuurd is. Dus misschien komt het vandaag of morgen binnen. En anders stuur je me maar een pb dan ga ik het navragen voor je
Haar winkel en webwinkel is haar werk. Zo verdiend zij haar centen. Of dat op een eerlijke manier is, laat ik even in het midden
Ga altijd uit van het goede in de mens dus laat het ook nog even in het midden ondanks mijn twijfels..
Ik ben van mening dat je twijfels terecht zijn. Ik kom uit de buurt van Cuijk en heb wat mensen gesproken over Cristel. Het verhaal klopt gewoon niet. Er zijn een hoop leugens, er zijn tig aangiftes tegen der gedaan, ze beantwoord haar telefoon en mails niet en mensen krijgen hun gekochtte artikelen niet. Uiteraard zijn er vervelende dingen gebeurt in haar leven, maar dat is geen excuses om zo met mensen om te gaan. Ik heb begrepen, als je je geld of je spullen wilt, je je moet gedragen als een pitbull. Blijven bellen, mailen, smsen, naar de winkel gaan en aangifte doen. Er zijn verhalen bekent, dat het te heet onder der voeten werd en alsnog over de brug kwam. Ik ken Cristel niet persoonlijk, ik weet niet of ze dit bewust doen of gewoon een gebrek aan verstand is. Maar je bent niet de enige die problemen met haar heeft. Succes ermee!
Ja ik weet het, heb het op internet inmiddels gelezen maarja toen was het dus al te laat. Weet ff nog niet wat ik doen..
alleen een emailadres en banknummer. Op internet kwam ik erachter dat ze babyspeciaalzaak en webwinkel heeft of had.. Weet iemand de openingstijden van die winkel? Denk dat ik donderdag of vrijdag maar op en neer rijdt anders..
Oke wist niet dat dat nu nog zo was, heb er ook een paar keer voor een dichte deur gestaan. Maar goed misschien mailt ze je vanavond nog? Heb haar niet gezien vanmiddag trouwens. Ik hoop dat je je slaapzak alsnog snel ontvangt