minniemouse ik denk dat ik weet wie jij bent. Al ken ik jou verder niet maar familie van jou heb ik volgens mij op hyves. Ik zag het aan de namen van jouw kindjes. Sorry ben erg offtopic.
Vandaag geen pakket ontvangen en geen T&T code. Toch raar dat haar pakket niet aankomt bij mij en dat ik een pakket verstuur gister dat wel aankomt bij ontvanger..Ik denk dat ik de gok ga wagen om naar cuijk te rijden als ze vandaag niets laat horen. Heb in ieder geval een melding gemaakt op de site mpgedupeerden.
Wat een verhaal zeg ik heb net op die site gekeken van MP gedupeerde en dat liegt er niet om sterkte ik denk dat je naar je slaapzak kan fluiten......
JOEPIE een track en trace code!! Ik kan de zendig nu volgen, Adres en code kloppen in ieder geval! Datum staat overigens op vandaag.. Beetje stalken werkt dus Nu afwachten wat er in het pakket zit..
Pff, wat vervelend! Maar haar blijven lastigvallen hoor. Mails, smsjes en telefoontjes. Ik hoop dat je je pakket morgen binnen hebt en aan de verwachting voldoet.
Hoe kan die vrouw in hemelsnaam zichzelf onderhouden met een babywinkel die van de 6 dagen per week maar 2 uurtjes ofzo open is? Om geld wit te wassen wat ze verdient aan mensen op te lichten ipv de omzet in de winkel? Mij lijkt het dat ze nog verlies op die winkel draait ook. De huur van het pand etc lijken me dan duurder san de omzet als je van de 6 werkdagen maar enkele uren open bent
is het wel een echte winkel? of bv een schuurtje aan hun eigen woonhuis? ik woon ook in de buurt, maar had nog nooit van die 'babyspeciaalzaak' gehoord.