dus ze woont daar niet bij? dan snap ik ook niet dat ze kan rondkomen van die (oplichtings)winkel. helemaal niet als die bijna nooit open is.
Net toevallig bij de lidl geweest en weer is de winkel dicht. Die is gewoon echt bijna nooit open......
En is je pakketje al binnen? Tja hoe iemand moet rondkomen, dat zijn onze zaken niet toch Vind beetje een roddel topic worden eingelijk. Ging om een pakketje wat besteld was en niet ontvangen en nu komen er allemaal speculaties waarom het winkeltje niet open is. Er zal wel een reden voor zijn, en al was dat niet zo dan gaat het ons toch niet veel aan verder? Ik hou dit topic alleen in de gaten omdat ik graag wil weten of TS haar pakje heeft ontvangen in goede orde
ik ben ook nog steeds benieuwd, volgens track&trace is het pakket onderweg met de chauffeur maar ik heb hem nog niet gezien. Meestal komt ie wel rond deze tijd..
Nou hehe pakket is binnen en de inhoud klopt een puckababy slaapzak! Eind goed al goed, ik heb mijn slaapzak maar ik ga nooit meer in zee met haar en ik raad ook niemand aan om dat te doen! Ik weet niet of zij de intentie had om mij op te lichten maar feit is wel dat ze het pakket pas op heeft gestuurd nadat ik tig mailtjes heb verzonden naar haar en heb gedreigd met aangifte doen. Ze adverteert nog steeds op mp onder de naam "heerlijk schoon" dus dames kijk er mee uit! En dan nog een tip google het emailadres, naam of banknummer van de adverteerder voordat je iets overmaakt (zeker grote bedragen)..
Een week vind ik niet lang...heb bij prenatal 4 weken op m,n bestelling moeten wachten en vervolgens paste het niet meer.