Babyspeelgoed wat niet gewassen mag worden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Noatje, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik heb laatst een heel leuk ding gekocht voor Tygo, alleen nu wilde ik het even wassen maar je mag het nieteens onderdompelen in water... hoe moet ik zoiets nu schoonmaken?

2. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Als ie echt vies is, zou ik hem gewoon met de hand wassen hoor. Als hij er lelijk van wordt kun je hem altijd nog weggooien.

Zo'n waarschuwing staat er vaak op om te voorkomen dat ze klachten krijgen, maar vaak kan het best wel.

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Oh ik doe standaard dingen met stof in een kussensloop in de wasmachine op 30 graden.

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik vermoed dat het komt omdat er een schud dingetje in zit wat geluid maakt... niet elektrisch hoor...

5. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik hb ook sommige dingen die niet gewassen mogen worden gewoon lekker met de hand gewassen en soms kwam ik er pas achter als het al meerdere malen de wasmachine in was geweest :p niks kapot hoor!

Ik heb nu 2 teletubbie poppen (2x laalaa) en die gaan ook binnenkort de wasmachine in want anders worden ze echt smerig!

6. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik was die dingen ook gewoon met zo'n rinkel dingetje erin

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hmmm ook dingen met rinkeldingetjes erin gaan bij mij in de wasmachine.

8. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Gewoon wassen. Het staat bijna op al het speelgoed (inclusief speelkleden!). Ik was ze gewoon met koud water, met de hand of in de wasmachine en dat gaat gewoon goed.

9. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Inderdaad gewoon proberen. Mislukt het, dan is het pech.

Jesse spuugde laatst z'n paardeknuffel helemaal onder. Er zat idd een etiketje aan dat het niet mocht, maar het beest stonk als een gek. Dus ik heb hem gewoon bij de vieze lakentjes ingewassen. Gedroogd aan één oor aan de lijn, en paardje is weer zo goed als nieuw. Niks aan te zien en hij ruikt weer heerlijk. :D

10. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Milan heeft een zingende hond en een Nijntje wat beide op batterijen werkt.

Ik heb ze beide gewoon in de wasmachine gedaan, batterijen er natuurlijk uit gehaald. Na t wassen een paar dagen lekker laten drogen, batterijen er weer in en ze speelde beide vrolijk weer door :) :)

Me moeder verklaarde me voor gek en zij was er zwaar van overtuigd dat die 2 dingen never nooit meer zouden werken. Dus wel hihihihi

Deel Deze Pagina