hoi ik heb heel veel jongenskleding te koop. mijn zoontje heeft de meeste dingen maar 1x aangehad omdat ik zoveel had gekregen! broekjes, truitjes, tshirts, vesten, sokjes, mutsjes, handschoentjes (voor als ze net geboren zijn), rompertjes, boxpakjes,..... sommige dingen zijn echt jongensachtig maar heb ook dingen in een neutrale kleur (wit en beige enzo) Foto's zie album! het zijn maar een paar foto's heb nog veel meer! voor meer of duidelijkere foto's mag je mij toevoegen of mailen! sharonhakkens@hotmail.com
ik heb net even gekeken en een prijs proberen te maken. ik vind dit erg moeilijk aangezien er dingen bij zitten die gewoon splinternieuw zijn. dit heb ik opgeschreven: 5 jassen + 1 body warmer: 10 euro 4 mutsjes: 1 euro 20 rompertjes: 20 euro (1euro per stuk) 6 boxpakjes: 10 euro (2 ervan zijn nieuw!) 9 broekjes 5 euro 6 pyama;s 6 euro 4 pakjes 2-delig (2 splinternieuw) 6 euro 2x een vest met bijpassend truitje 4 euro 1 pakje 4 delig 4 euro 3 vesten 4 euro 3 truien 4 euro en 8 paar sokjes 2 euro schoentjes kan ik er zo bij doen alles samen is dit 76 euro zijn. ik rond af: 75 euro... voor die 75 euro heb je dus 80 kledingstukken in zeer goede staat! laat maar iets weten. groetjes, Sharon
Voor dat bedrag wil ik het heel graag hebben. Misschien kun je me een pb sturen met je rekeningnummer ed. Dan kunnen we ook even afspreken hoe ik de kleding krijg. Ik weet niet waar je woont, maar misschien kan ik het ophalen o.i.d.. Catelijne
vervelend, omdat ik dacht dat de kleertjes verkocht waren heb ik ze verwijderd. zodra ik de foto's terug in mijn album staan laat ik iets weten! sharon Bericht gewijzigd: Volop aan het uploaden, over enkele ogenblikken kan je de foto's in mijn album bekijken!
Ik vind die pakjes erg leuk. Zie in je album dat je er 3 hebt gefotografeerd, maar in je prijslijst staat er dat het er 4 zijn?
er zit ook nog een pakje bij (het tshirtje staat op de foto tussen de tshirts. het is een witte trui met bruine groenige strepen en een ballon op ofzo hoort een lange broek bij in dezelfde bruine groene kleur.
Niemand? de doos staat in de weg mag voor 60 euro weg! heb nog een andere doos staan ook (van mijn nicht, zit ook vanalles in! samen mogen ze voor 100 euro weg!)
hey, sorry dat ik zo laat antwoord. ik zal morgen even kijken. mss heb ik nog wel wat extra kleren van maat 62 aangezien deze nu ook al wat te klein worden. jamie zit nu al bijna in 68.... ik kijk morgen even voor je.
hey, het 4delige (beige pakje op de foto) is maat 68. de andere pakjes op de foto zijn allemaal kleiner. (maat 50 en 56) ik kijk net in mijn kast en ik heb nog wel een blauw (3 delig) pakje hangen in maat 62. deze is splinternieuw. nooit aangehad, niet eens gewassen. foto:
Heb je foto's van de kleding van mt 50/56/62 er staat nl niets in je album. En welke prijs had je in gedachten? Sunshin
hey, ik zal zo wat foto's uploaden. met de overschakeling naar de nieuwe website zullen ze verloren zijn gegaan. ik heb 2 bananendozen vol. tegen elke aannemelijke prijs mogen ze weg. ik heb net enkele foto's toegevoegd aan mijn album, maar ik heb echt te veel kleren om van alles foto's te maken. als je mij een idee geeft van wat je precies zoekt kan ik er wel foto's van maken! ik heb heel veel rompertjes, broekjes, sokjes, truitjes, tshirts, boxpakjes,....