Quinny Buzz riempjes te kort?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Valora, Jan 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Valora

Valora Niet meer actief

Ik heb de quinny buzz, de riempjes heb ik maximaal verlengd maar mijn zoon van 14 maanden past er al niet meer in? :( Hij is nochtans echt niet abnormaal groot of dik.

Zijn er meer mensen die dit probleem hadden met de quinny buzz?

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,614
    1,155
    113
    jaa had ik ook! en hier op zp de tip gekregen om even naar quinny een mailtje te sturen met deze vraag. krijg je gratis verleng stukjes opgestuurd:D ik tenminste wel haha
    je kunt ze ook kopen hoor maar dan kosten ze 9 euro en komt er nog een paar euro verzendkosten bij.
    dus ik vond een lief mailtje eerst sturen een beter idee en de riempjes had ik 2 dagen later in de brievenbus liggen! en t scheelt echt meer dan genoeg want nu moet ik ze inkorten zeg maar anders zit ie te ruim

3. Valora

Valora Niet meer actief

Bedankt voor de tip ! Ik heb ook net een mailtje gestuurd, hopelijk met hetzelfde resultaat als jij. :)

4. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

Jan 14, 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huh?! Ik herken dit niet en dat terwijl ik 2 flinkerds had. Maar idd, goeie tip.

5. Valora

Valora Niet meer actief

Ik heb al antwoord gehad maar kreeg gewoon de link van ze doorgestuurd waar ik ze kan bestellen. :(

6. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Apart. Ik heb ze vorig jaar ook een mail gestuurd en kreeg ze ook gratis thuis gestuurd. Ik heb wel een oud type buzz die bekend staan om de korte riempjes. Dat zou bij de nieuwere buzz verholpen zijn. Heb je ze wel goed verlengd? Zitten ze aan de achterkant van de rugleuning (achter de bekleding) wel goed?
    Mijn bijna 3 jarige dochter die flink aan de maat is, past er nog in zonder de verlengstukjes. Dus kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze dan bij jouw kinderen te klein zijn

7. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,614
    1,155
    113
    ohh ik heb wel een oude buzz hoor! en die staan erom bekent dat de riempjes te kort zijn...

8. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,614
    1,155
    113

das zuur! vrouwtje dat de mail beantwoord een slechte dag...:x

misschien een andere dag nog proberen;) en anders maar gewoon bestellen....:)

9. Valora

Valora Niet meer actief

Ja de mijne is denk ik ook nog een oude, ik heb hem tweedehands gekocht, dus toch al zeker 4 jaar oud, vermoed ik. Wel jammer van die riempjes. Misschien dat ik op een andere dag nog eens mail. Ik vind het een beetje erg dat ik 15 euro moet betalen voor een paar verlengstukjes omdat zij hun riempjes zo kort maken.

Share This Page