Babyspullen aan goed doel geven of op marktplaats zetten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Koningsgezin, 24 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Ik raak het juist best makkelijk kwijt de kleding. Hema, zeeman,H&M idd niet (alleen als ik er een pakket van maak), maar kleding van Z8, Noppies, Feetje, Ninni vi, Chaos and order, etc ben ik zo kwijt op FB en MP.

En andere bij her consultatiebureau afgeven? Heb ik ook weleens gedaan (al hebben ze nu genoeg bij ons).

Hotsiflots vindt dit leuk.
  2. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Stichting baby hope heb ik het aan gegeven. Verschillende verzamelpunten in Nederland.

1BB vindt dit leuk.
  3. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Bij ons in het zkh kon je de spullen die over zijn inleveren voor n goed doel.

4. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Als ze de spullen had weg gegeven prima!
    Maar daar was ik niet zo zeker van, omdat ze echt alles verkoopt!
    En dat vind ik niet oké, geld verdienen over de rug van een vriendin. Zo ben ik niet!

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.369
    10.319
    113
    In sommige plekken heb je ook als een soort kringloop voor tieners die een baby krijgen. Ze krijgen dan ook andere hulp en sturen ze door naar deze "winkel" we hebben daar veel aan gegeven.

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dat doe ik ook. Ik stuur altijd een bericht als ik vertrek op de marktplaats app of via bericht als ik hun nummer heb.

Kleding geef ik meestal weg en gewoon speelgoed ook. Playmobil 123 en toettoet verkoop ik dan weer wel.
    Kleding aan een Facebookgroep die zorgt dat het goed terecht komt of laatst heb ik heel veel zo goed als nieuwe kleding gegeven aan onze fysiotherapeute. Zij heeft het doorgegeven aan een vluchtelingen gezin.

Deel Deze Pagina