Ze noemen het maat 2, maar het is 3-6 kilo dus vind ik wel newborn...heb al een verpakking opengemaakt, ze zijn wel ietsje groter dan Pampers maat 1 (proefverpakking van gekregen) en Kruidvat maat 1 maar dan gebruik ik dus eerst wel die en daarna Aldi. Ze voelen lekker zacht, net als die ik voor mijn dochter gebruik eigenlijk.
3 moltons is wel handig hoor, tenminste, ik heb er 2 want als er dan eentje in de was zit heb je tenminste nog een andere
@Eylem, ik snap m! Ik denk dat ik hier een paar pakken nr 1 haal en dan ook op nr 2 Aldi overstap. Bij D. pas met nr 3 uitgeprobeerd. Baal hier dat ik niet mag autorijden en mn man heeft het al zo druk. Heb de oppas gevraagd of die even wil kijken voor dat matras als ze morgen bij de Aldi komt. Durf haar niet met nog meer op te zadelen haha.
ik heb ook snel de projector gehaald. erg leuk! en 2 moltons en 2 lakens en er was nog 1 roze hoeslaken dus die ook maar meegenomen. en de luiers hihi. rest heb ik al liggen.
ik heb 2 lakentjes en 1 hoeslakentje, want hier bij ons was gistermiddag alles al uitverkocht. Maar ben blij dat ik toch nog wat heb gekregen.
Zijn de aldi luiers nog goedkoper dan de kruidvat? Ik heb overigens bij de aldi het matrasje de moltons en de ledikantlakens gekocht, voor onze zoon. Die gaat straks naar een ander bedje als de 2e er is. Mooie deal alles voor 2.99 geloof ik. Het matrasje was 39 euro. Zag er prima uit. Zo'n koudschuim ding. Hebben we voor de vorige 90 euro voor betaald.
@Marise, nr 2 en 3 zijn 90 luiers voor 11,49. Nr. 4 80 luiers, 4+ 76 luiers en 5 70 luiers ofzo? Ik vind ze persoonlijk erg fijn! Las alleen laatst dat Kruidvat af en toe goede aanbiedingen heeft met de luiers, dan komen die goedkoper uit dus misschien dat ik daar nog eens op ga letten. Hier de oppas laten kijken voor t matras maar die hadden ze niet. Mn moeder kijkt vanmiddag nog even, ook voor moltons en hoeslakens.
Kruidvat zijn volgens mij met de 'normale' prijs duurder dan de Aldi, als ze in de aanbieding zijn weet ik het niet, denk dat ze dan wel goedkoper uitkomen. Ik vind het ook vooral handig dat er zoveel in een pak van de Aldi zitten, scheelt een hoop heen en weer gesleep. En ze voelen wat minder stug. Maar ik heb nog nooit Kruidvat gebruikt, wel gekocht nu voor de tweede dus we gaan het zien.
Ik vond de newborn van Pampers het fijnst, maar denk erover om een paar pakken Kruidvat te halen en dan over te gaan op Aldi. Straks misschien 2 in de luiers dus maar even zo goedkoop mogelijk dan. Wil wel proberen D. zindelijk te krijgen als het straks mooi weer is, maar of het lukt is punt 2 natuurlijk.
Volgens mij zijn de luiers van de Aldi nu niet in de aanbieding hoor. Ze staan wel in het krantje, maar die pakken zijn altijd 11,49! Vanmorgen even geweest, ze hadden nog best veel. Ik heb 2 katoenen matrashoezen gehaald, is wel lekker om wat nieuws te hebben. Ik had een beetje ouwetjes.
Ok thanks. Ik koop kruidvat altijd in de aanbieding. die moltons heb ik gewassen en die zijn wel iets minder avn kwaliteit. Er zaten bij beide al 2 rafels in het midden van de stof, helaas. Zal dus wel in allen zitten of ik moet wel heel toevallig dat in beide moltons hebben
@marise ik heb de molton ook gewassen en gestreken maar kwam geen rafels tegen. Misschien heb jij een productie fout. Ga anders ff terug naar de winkel.