hoi dames, wat vinden jullie een fijne buggy en waarom? we gaan 1 week naar cyprus en willen niet onze dure stokke wagen meenemen in het vliegtuig. we willen graag een buggy met ligstand en die lekker en gemakkelijk rijdt. de quinny wordt hem niet omdat die geen ligtand heeft quinny zapp wordt hem niet omdat die uit elkaar moet. alle tips zijn welkom!
De maxi cosi Mila is erg fijn!! Ik gebruik m nu met de mc er op, maar hij kan ook helemaal plat! Rijdt erg soepel!
ik heb er een van prenatal. Gewoon husimerk zeg maar hahaha. Ik gebruik hem niet echt heel veel (hij staat bij mn schoonmoeder) en vind hem voor de keren dat ik hem gebruik prima! xx
wij hadden de 1e vakantie een chico mee, wilde ook de stokke thuis laten, helaas heeft de buggy de vliegreis niet overleefd. Dus nieuwe gekocht 2e vakantie ook chico omdat ie prima was voor een weekje dachten we, en die is de bus reis na vliegveld terug geplet door koffers die er op waren gesmeten.. Dus als je echt alleen voor de vakantie koop, zou ik zo goedkoop mogelijk doen!