Hallo allemaal, Ergens had ik vaag gelezen dat er binnenkort mogelijk mama mazzeldagen zijn bij prenatal, met 20% kortingen. Ik heb nog heel wat spulletjes nodig dus dit is wel aantrekkelijk, heb al een hele lijst met spullen die ik nog nodig heb! Weten jullie wanneer die dagen zijn en/of er binnenkort of nu nog elders met kortingspercentages flink wordt gegeven? Zowieso komt Pasen eraan, daar moeten toch wel mooie aanbiedingen tussen zitten of gaan dan alle prijzen eerst flink omhoog, haha?!
Ik zeg: Via internet struinen (bv van asten heeft vaak wel goede aanbiedingen) en het bij de babydump halen. Gaan altijd met de laagste prijs mee en hele goede service. Ik heb er nagenoeg alles gehaald (bij de prenatal kom ik enkel voor kleertjes, vind de service en klantvriendelijkheid er prut!!)
Afgelopen zaterdag waren we bij de prenatal voor een andere autostoel voor onze oudste dochter en vroeg dit ook wanneer de acties weer zijn ze zei dat het nu heel anders gaat dan andere jaren, ze gaan nu veel dingen groot inkopen en dan van voor prijzen meer kon ze niet zeggen en het was eind maart afwachten dsu