Kado bruiloft broertje

Discussion in 'De lounge' started by Jedine, Feb 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jedine

Jedine Bekend lid

Oct 2, 2012
    899
    38
    28
    NB
    Mijn lieve broertje gaat trouwen!
    En ik ben getuige daarom wil ik hem n persoonlijk,bijzonder,mooi kadootje geven omdat hij speciaal voor mij is.

Hebben jullie een idee? Ik wil eigenlijk iets originelers als n foto...

2. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Bijv een plakboek maken met allemaal herinneringen erin, foto's, een brief aan hem schrijven over jullie band samen. Gedicht erin

Zoiets?

3. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Iets laten ontwerpen bij een glasblazer en laten in graveren met persoonlijke tekst.

4. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

May 9, 2012
    1,689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Mijn man heeft aan zijn getuigen manchetknopen van lego gegeven. Omdat hij altijd op ze kan bouwen. Zij vonden het enorm leuk, origineel en goed over nagedacht. Ze dragen ze nog steeds!
    Platte viertjes | Lego Manchetknopen

5. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,702
    2,513
    113
    Ik zou iets blijvends kopen. Ik weet niet waar je broer van houdt. Een mooi beeld voor in de tuin?

6. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Wij hebben een hele mooie bon gemaakt met daarop de code voor een fotoalbum van Albelli. Deze hebben ze gebruikt voor de foto's van hun huwelijksreis.

7. Jedine

Jedine Bekend lid

Oct 2, 2012
    899
    38
    28
    NB
    Wil eigenlijk niets met foto's, sorry dames! een brief vind ik wel n mooi idee om erbij te doen. Manchetknopen ook erug leuk, hij draagt ze alleen nooit maar mss speciaal voor zn bruiloft. Ik ga ff navragen of hij er daarvoor al heeft!

Share This Page