Vanmorgen ging ik vrolijk naar mijn werk, nadat ik pauze had genomen ging ik even naar de wc, ik was al helemaal klaar (doorgetrokken, broek dicht) toen ik me snel moest omdraaien want alles dat ik had gegeten en gedronken kwam er heel snel uit. Meteen daarna erg trillende handen. Ik ben naar huis gegaan en heb thuis alleen wat thee gedronken. 's middags vond ik het wel weer gaan dus heb ik een boterham gegeten. Die kwam er na een uur ook uit. Heel raar, ik was niet misselijk, maar stond ineens bij de wc, net toen ik me afvroeg wat ik daar deed... hoppa! Vanavond naar de vk geweest, hartje geluisterd, de kleine ligt heel erg naar achteren dus we moesten goed luisteren. Op weg naar huis beetje misselijk, wel lopen kokhalzen, maar avondeten bleef erin. Tot net, weer zonder misselijk gevoel naar wel naar de wc gelopen en daar aangekomen weer alles eruit. Ik vind het maar vreemd. Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
Hoi Bastet, Ik heb er vorige week twee dagen last van gehad. En ook in één keer gekregen. Er heerst echt buikgriep. Ik dacht echt ik wordt nooit meer beter, maar nu gaat het weer goed. Gewoon even uitzieken, genoeg drinken en af en toe wat bouilon. Beterschap. Laat je maar lekker verwennen. Groetjes Sjoelke