Hallo, Ik probeer met een beperkt budget een leuke babykamer bij elkaar te sprokkelen. Ik ben o.a. nog op zoek naar een wieg (liefst eentje die je op kan hangen), lakentjes en een ledikant. Een kinderwagen en maxicosi. Speelkleed en Minimonkey draagdoek en Minichair. Ook neutrale babykleertjes vooral in de kleinste maten kan ik goed gebruiken! Is jouw eigen kind ergens uitgegroeid, heb je iets niet meer nodig, laat het alsjeblieft weten! Ik heb er graag wat voor over en kan ook nog een heleboel wat ik nu niet opgenoemd heb gebruiken. groetjes
ik heb hier nog een maxicosi, een babybadje plus standaard een parasol voor de kinderwagen, een aankleedkussen met evt. hoezen en nog wat speelgoed.
Een babybadje heb ik, en daarin zit ook een verhoginkje waar een baby op kan zitten. Heb je misschien een foto van die maxicosi?
Aankleedkussen en hoezen heb ik interesse in! Heb je en foto of merk zodat ik hem op kan zoeken? Speelgoed wil ik in eerste instantie niet kopen. Eerst de praktische dingen die echt nodig zijn. Daarnaast is speelgoed voor veel mensen ook leuk om cadeau te geven. Babybadje en standaard wil je vast als set verkopen?
Zoek je nog een kinderstoel? Ik heb er hier eentje staan die je gratis mag hebben, op te halen in de omgeving van Eindhoven/Helmond. Voor foto's mag je me een pb sturen.
Ik heb voor jë: - een zo goed als nieuwe maxi -cosi met voetenzak - een fisherprice speelkleed met speelbogen en muziekbeertje - neutrale rompers en eventueel kleding - jasje met oortjes eraan -voedingskussen met extra hoes omheen - een quinny zap nieuw 3wiel en nog een extra voorwiel met 2 wielen eraan erbij t.w.v 60 euro. Inc wiegenbak, wandelinzet, regenhoes wiegenbak en maxi cosi regenhoes. Complete quinnywagenset dus met maxi cosi erbij. Metallic groen/zwart. Maxi cosi is zwart met donkergrijs metallic voetenzak. -blauwe luieremeer met deksel, een rode emmer voor speelgoed. verder geen idee vergeet vast wel wat , mocht je interesse hebben pb even je email voor de fotos vd spullen
Voor foto's kijk even hierzo Marktplaats.nl - Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage Alleen de luieremmer staat er niet op. De hoezen voor het aankleedkussen zijn wel roze en wit met roze. Het aankleedkussen zelf is van Hema en is gewoon wit. Laat het maar weten meid. Wat betreft het badje, had je alleen interesse in de standaard dan?
Wauw, zoveel reacties in 1 dag! Ik heb volgens mij bijna iedereen een pb gestuurd met evt. mijn emailadres voor foto's.
Ik heb hier een rode kinderwagen staan deze kun je later veranderen naar een buggyachtige wagen. Je mag hem voor een symbolisch laag bedrag hebben.
Weet je wat het wordt? Ik heb heir namelijk nog een echt meisjes maxicosi, een blauwe kinderwagen eventueel en een ouderwetse engelse kinderwagen in het kaki groen. Ik hoef er niet de hoofdprijs voor maar een klein bedrag en op komen halen moet ej wel aan denken Foto's moet ik maken, staat niet hier.
Ik weet nog niet wat het wordt, ik moet nog even geduld hebben tot 20 maart. Daarna kan ik iets specifieker op zoek naar kleding!
Geeft niks, ik ben heel blij met alle reacties! Het is even geregel maar scheelt uiteindelijk een hoop in de kosten.
Ik heb een Tummytub, en eventueel nog wel een hele babykamer voor je. Het ledikantje is incl. matras en is beuken van kleur, dus neutraal. De commode en kledingkast zijn blauw, maar makkelijk overschilderbaar. De commode is heel gaaf, met 2 grote kronen. En de kledingkast is van de oude Mammut serie, met 2 deuren. Ook heb ik nog wel een babygym van Chicco voor je. Alles ziet er nog heel goed uit! Ik hoef overal maar een klein prijsje voor te hebben.
En heel wat neutrale rompers en heb 2 buikdragers over, eentje waarvan ik het merk niet zo 123 kan vinden, maar is groen met een beertje erop, en de ander is grijs van Bambino. Ook allebei nog zeer netjes, geen vlekken enzo.
Ik heb : Een maxi cosi cabrio fix incl verkleiner, boekjes en voetenzak van maxi cosi. (Mag weg voor 50 euro) 2 hoezen voor aankleedkussen, 2 ledikanthoeslakens, ongeveer 1 doos vol met neutrale kleertjes, wikkeldoek van Nijntje, speentjes nieuw in verpakking, flesje en 2x maxi cosi hoes van badstof.(dit alles mag weg voor 25 euro) Kan nog even verder kijken voor je, maar ik heb alles dubbel aangeschaft voor mijn tweeling, en nu krijg ik 1 kindje dus heb de helft niet meer nodig deze ronde. Alle spullen zijn net 1 jaar oud.
Heej, Ik heb een super leuke maxi cosie. Met een voetenzak van zebra print. Hier de link naar al mijn babyspullen Marktplaats.nl - Advertenties van Zonnebloem uit Tilburg
De reacties stromen binnen! Ik heb inmiddels een kinderwagen en draagzak en commode gevonden. Ook kan ik zoveel kleding krijgen/kopen dat ik wel drie kinderen kan kleden. Daar ben ik dus niet meer naar op zoek. Wel zoek ik nog een leuk ledikant, evt. een box, een maxi-cosi, aankleed-kussen, speelkleed, lakentjes, een voedingskussen, traphekjes, stokke trip trap en vast nog wel een paar andere dingen die ik nu even vergeten ben. Ik probeer iedereen even een persoonlijke reactie te geven. Mocht ik toch iemand over het hoofd gezien hebben, sorry.