Kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jewel22, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi hoi!

Mali is zondag 2 jaar geworden en is 2.5 als de beeb er is.. Nou vraag ik me af hoe anderen dat doen.. Kopen jullie een duo wagen of laten jullie je kindje mee lopen.. Het lijkt me gewoon niet echt praktisch overdag als ik weg ga..
    Maar zo'n duo wagen zijn vaak zo irritant breed dat ik nergens door een gangpad kom..
    Maar zo'n krukje voor op de kinderwagen vind ik ook echt niets.
    Haha geen idee of iemand tips heeft maar ben benieuwd hoe jullie dat doen!

2. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi

ik heb der geen ervaring mee maar me schoonzusje had een duo wagen en dan achtermekeer dus dan ben je nie breder

3. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik had ook een achtermekaar ding. erg handig (niet erg wendbaar maar wel handig om 2 kids te vervoeren en nog wat boodschappen) en je wordt en beresterk van, want de tijd dat men je nog welus hielp met het in of uit de bus sjorren van zo'n ding is allang verleden tijd. en ze hadden toen nog treden. ik weet niet of dat soort nog bestaat want die nieuwerwetse troep die ze tegenwoordig verkopen daar zet ik nogal mijn vraagtekens bij. ( vind ze lachwekkend tot zielig voor het kindje maar elk zijn eigen smaak he.) ik heb dus een heerlijk redelijk ouderwets soort op de kop kunnen tikken via marktplaats ( ik ben helemaal happy ) en ik heb straks maar 1 klein kindje dus heb zo'n gevaarte niet meer nodig.

4. haha nou echt he! Dat vind ik dus ook! Kindje in de kinderwagen en de baby ergens eronder :confused: Mag dan handig zijn maar het gaat me hier wel om mn kids..
    Dusjaa wordt nog even brainstormen

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

draagzak en kinderwagen? ik weet niet of je dat lichamelijk kunt hebben?

6. Jewel22, ik heb je topic verplaatst naar het goede forumonderdeel.

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik heb een tandemwagen en ben er helemaal weg van. superwendbaar en klein op te klappen in de auto. er staat een foto in mijn album.

ik zou niet anders willen. sven loopt echt nog niet zelfstandig als de tweede er is en ook als ze wel elf kunnen lopen is een middagje de stad in toch zo vermoeiend.

ik gebruik de tandemwagen nu trouwens met 2 kindjes van 13 en 16 maanden en ik vind het niet zwaar of onhandig. moet er even handigheid in vinden, maar is makkelijk een stoep op te wippen en de zwenkwielen maken dat ik nergens hoef te wurmen.

8. Brechtje

Brechtje Actief lid

22 sep 2008
    493
    0
    0
    Ik mag van een kennis haar oude kinderwagen lenen. Daar kan zo`n stoeltje op voor erboven op. Op mijn eigen nieuwe wagen kan dat dus absoluut niet. Vind het wel zonde van mijn eigen wagen maar ik loop vaak een eind naar de stad en dan wil ik wel lekker kunnen lopen.

9. daffie1

daffie1 Lid

9 dec 2008
    48
    0
    0
    Vanaf hoe oud kan een kindje meelopen of op zo'n kiddybord staan?
    ik heb me dat eigenlijk ook altijd afgevraagd.
    Ik vind de duo wagens ook zo groot en ben bang dat dat echt nooit in mijn auto zou passen...
    Maar om je kindje op zo'n kiddybord te zetten en dat ze dan na 15 minuten moe is dat is natuurlijk ook geen optie.
    Maar om de duo wagen te kopen en dan maar een half jaar te gebruiken is ook weer zonde
    hmmmm....dilemma's :)

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ja ik zit met hetzelfde noël is dan wel 3 maar vlug moe,en ik weet dus ook niet wat ik doe,mijn moeder meenemen denk ik :) dat die Noël in de buggy duwt ;)

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Mijn oudste is 2 jr en 1 maand, jongste bijna 3 maanden. Ik heb van mijn zus een dubbelwagen gekregen (haar oude) en een kiddybord. Allebei prima, en geluk dat ik er niks voor hoef te betalen. Dubbelwagen, een ouder model, geen wendbare voorwielen, terwijl mijn eigen kinderwagen dat wel heeft, was wel even wennen dus. Mocht je voor een dubbelwagen gaan, adviseer ik wendbare voorwielen. In mijn wagen zitten ze naast elkaar, naar voren loopt hij wat smaller toe. Ik kan echt overal doorheen. Bij de supermarkt betalen, geen probleem, kan zelfs door de deuren in mijn huis, dus als ukkie slaapt en ik kom thuis rijdt ik die wagen de keuken in, hoef ik niet de reiswieg eraf te halen.
    Maar, eerlijk is eerlijk, ik denk niet dat ik er zelf 1 zou kopen als ik deze niet had gekregen.Echt vaak heb ik hem nog niet gebruikt en bovendien past hij alleen op het dak van de auto, hartstikke onpraktisch. We hebben niet eens een kleine auto (audi 80), maar als je geen stationwagen hebt past hij er gewoon niet in. (tenzij je 1 kindje op de voorstoel doet, maar dan kan er dus maar 1 volwassene mee, ook niet handig)
    Kiddybord, leuk en praktisch, mijn zoontje vindt het handig, maar echt langer dan 10 min erop staan (met ondertussen 10 keer eraf omdat hij iets interessants op de grond ziet liggen) lukt niet. Wel ideaal als je gewoon, zonder haast, aan het wandelen bent. Denk dat ik, als ik deze niet had gekregen wel zelf zou aanschaffen.
    Hoop dat je hier iets mee kunt.

groetjes

12. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ik heb hier zelf lang over nagedacht en alles gewikt en gewogen. Ik heb nu de easywalker sky duowagen besteld. Kwam er voor mij als beste uit! Baal natuurlijk wel van het brede, maar er zaten voor mij teveel minpunten aan de tandemwagens.
    Mijn dochter is precies anderhalf als beeb 2 er is.

groetjes
    Amber

13. Heey maar de easywalker is toch supersmal?74 cm ofzo las ik?

14. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ja, klopt! maar ik bedoel met het ´brede´ dat íe natuurlijk niet zo smal is als een tandemwagen. Maar ik ben superblij met onze keuze! (kan me ook zo verheugen op de dag dat íe geleverd wordt. Heb de stoere khaki-kleur met oranje voetenzak, joehoe!)

Deel Deze Pagina