Vanwege zolderopruiming hebben wij diverse spulletjes te koop O.a.; Kinderkleding vanaf maat 50-80 Dameskleding grote maten, maar ook maat M. ( Van de kleding staat op dit moment enkel de wintercollectie op MP. Heb je interesse in zomerkleding, dan zul je even moeten mailen of even moeten wachten tot januari dan gooi ik die online) Tevens knutselt mijn schoonmoeder van die verzorgingspakketten. Voor baby, vrouw, bad, douche etc. Hele leuke sierlijke mandjes of andere dingen. Leuk als kado. Marktplaats.nl > Kadopakket verjaardag, kerst, sinterklaas - Sieraden, Tassen en Uiterlijk - Uiterlijk | Lichaamsverzorging Marktplaats.nl > Verzorgingsmand KADO TIP!! Kerst, verjaardag, sinterklaas! - Sieraden, Tassen en Uiterlijk - Uiterlijk | Lichaamsverzorging Er staan op het moment 36 advertenties op. Ververs elke week wel een keer omdat we echt gigantisch veel spullen hebben na verhuizing etc. dit is de link naar alle advertenties! Advertenties van Wondertje uit Bergen op zoom , Noord-Brabant - Marktplaats.nl Bij interesse even contact opnemen met het e-mail adres wat bij de advertenties staat Liefs, Troetelbeer!
Hoi Dani, Ik ga morgen even een foto maken van de armband, dan zet ik hem bij de advertentie en gooi ik hier even een berichtje neer! Liefs, troetelbeer
Ben door de zw. schaps luiheid helemaal vergeten die foto te maken gisteren , ga vandaag toch foto's maken van andere spulletjes ook en dan zet ik hem in ieder geval bij de advertentie. En dan gooi ik hier even de link naar de advert. neer voor je.
Weer de spulletjes ge-update probeer vandaag ook nog de fotoloze advertenties aan te passen! Bodywarmer maatje 80 Marktplaats.nl > (001) warme bodywarmer maatje 80 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80 Heren voetbalshirt maat L Marktplaats.nl > (002) Voetbalshirt nike maat L - Kleding | Heren - Sportkleding Televisiesteun Marktplaats.nl > (003)Televisie steun, nieuw in doos bijna GRATIS - Audio, Tv en Foto - Tv's | Accessoires Babypakje maat 62 Marktplaats.nl > (004) Pakje maat 62 met sokjes - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Babypakje maat 62-68 Marktplaats.nl > (005) Pakje maat 62-68 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 2e babypakje maat 62 met snoezige dierenprint Marktplaats.nl > (006) Pakje maat 62 (2) - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Heel veel rompertjes maten 50 t/m 74 Marktplaats.nl > (007) Veel rompertjes mt 50-74 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 50 Spijkerbroek heer maat L NIEUW! Marktplaats.nl > (013)Spijkerbroek cars - Kleding | Heren - Spijkerbroeken en Jeans Goudkleurige damesbroek maat 44-46 Marktplaats.nl > (012)Goudkleurige broek maat 44-46 - Kleding | Dames - Grote Maten En nog veel meer
Foto van de armband staat nu online. De Plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen Marktplaats.nl > (029)Mooie armband van prachtige stenen. Merk Josh! - Sieraden, Tassen en Uiterlijk - Armbanden
Nieuwe spullen geplaatst. Alle advertenties zijn incl. foto!! Damesschoenen maat 40! allen 10,00 Marktplaats.nl > (040)Ballerina's met gesp, stoere look NIEUW - Kleding | Dames - Schoenen Marktplaats.nl > (039)Zwarte ballerina's maat 40 NIEUW - Kleding | Dames - Schoenen Mooie gordijnen vb. voor op de kinderkamer! 7,50 Marktplaats.nl > (038) Prachtige gordijnen NIEUW koopje! - Huis en Inrichting - Stoffering | Gordijnen en Lamellen Diverse kadopakketten: 5,00-10,00 Marktplaats.nl > (037) Verzorgingspakket kado verjaardag sint kerst baby - Sieraden, Tassen en Uiterlijk - Uiterlijk | Lichaamsverzorging Brandweer-speelgoed helmen 1,00 Marktplaats.nl > (026)Twee brandweerhelmen - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Overig Boek;eerste woordjes: 2,50 Marktplaats.nl > (027) De eerste woordjes: speelgoed - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Overig