3 dagen Den Haag, wie wil het overkopen?

Discussion in 'Te koop aangeboden' started by meidenhuis, Jan 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Hallo meiden,

Ivm het het faillisement van Impact Retail, de werkgever van mijn man, kunnen wij helaas niet meer naar ons welverdiende weekendje weg in Den Haag gaan.

Doordat de werkgever geen salaris meer uitbetaald en ook het UWV nog niets kan uit betalen tot dat de rechter een defenitief failisement uitspreekt (en het daarna nog 6 tot 8 weken duurt voordat wij het salaris ontvangen) kunnen wij tot onze grote spijt maar ook zeker grote verdriet niet meer gaan.

Wij zouden 19-20 en 21 februari 3 dagen (2 nachten) heerlijk vertoeven in het Ibis City Centre Hotel in Den Haag. Wat echt een Unicum is, is dat die maandag (21-02) je pas om 17 uur hoeft uit te checken! Lekker uitslapen dus.

Wij hebben de reservering staan en deze is betaald. Zojuist heb ik contact met hen opgenomen om te vragen of mijn reservering overdraagbaar is. Dit is geen probleem.

Wie helpt ons uit de brand?

3 dagen/ 2 nachten en uitslapers check out voor 95 euro? Het exacte bedrag wat wij er voor betaald hebben ligt ietsje hoger (15 euro geloof ik).

PB me maar.
    ajb help ons uit de brand:(

2. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    :( Sh*t zeg!! Het is dat mijn man nu in het buitenland is, want dan had ik het ff kunnen overleggen.

3. Fullhouse1981

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    Dat is p.p. neem ik aan?

4. meidenhuis

nee totaa voor 2 personenl! 95 euro totaal voor 2 nachten (3 dagen dus waarbij de laatste dag pas om 17 uur uitgechecked hoeft te worden ipv standaard 11 uur.)

5. meidenhuis

Oh ja, en het babybedje is ook al gereserveerd mocht het nodig zijn!

Nogmaals; we kunnen er niet heen en hebben het geld echt heel erg hard nodig! Ik ben normaal gezien niet zo openlijk over dit soort dingen maar ik kan nu echt niet anders dan iedereen om hulp vragen!

Vraag ajb in je kenniskring na of er interesse is? Hoe meer mensen het weten des te meer kans dat het voor ons geen verloren geld is wat wij nu heel hard kunnen gebruiken:(

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tis geen geld... wou dat we tijd hadden zeg.. succes meid

7. meidenhuis

Dank je wel!

8. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    2,838
    71
    48
    maar lieve schat als het al betaals is kan je toch gewoon lekker gaan?

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

maar als ze het verkoopt heeft ze 95 euro en daar moet ze nu misschien wel broodnodig eten van gaan kopen:(;)

10. Fullhouse1981

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    er kunnnen kids mee?

11. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    2,838
    71
    48
    hmm ja das waar:)

12. Fullhouse1981

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    Kunnen we met zijn allen niet wat overmaken naar d'r toe. kan ze alsnog gaan ;)

13. meidenhuis

Hoe graag ik ook zou willen: maar ik kan daar moelijk uit de vuilnisbakken eten;).

Het hotel is betaald maar nu het verteer nog.

Gezien mijn man voorlopig (afhankelijk ook van hoe snel hij weer een baan, tijdelijk via het uitzendbureau, krijgt of niet) geen salaris of uitkering krijgt hebben we iedere cent nodig.

Ja, ik werk! Ja ook ik heb vandaag gesolliciteerd bij schoonmaakbedrijven, om een aantal avonden in de week naast mijn fulltime baan , tijdelijk aan het werk te gaan om de kosten op te vangen.

De wil is er! Maar nu het kunnen nog:(

14. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    ik ben er nooit zo voor maar in dit geval misschien niet een slecht idee.

Het is echt moeilijk om rond te komen in die situatie. Wij hadden na ontslag ook een kloof van een maand. Dat is echt even slikken. En wij hadden gelukkig wel gespaard.

15. meidenhuis

Ja!

Er was al gereserveerd voor onze jongste dochter (oudste twee zouden naar mijn moeder in Delft gaan, ikzelf kom uit Tilburg). Ik zou eventueel moeten navragen of het mogelijk is meer bedden te plaatsen ofdat er meer kinderen toegevoegd kunnen worden bij de reservering.

16. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,088
    2,221
    113
    Brabant
    ik vind het geen geld... zou graag willen gaan, lijkt me heeeerlijk. maar vind dochterlief nog te klein:((dan heeft t uitslapen nog geen zin he;))
    Succes en deze raak je wel kwijt hoor!!!!!!!

17. meidenhuis

:$
    Wat een verschrikkelijk lief voorstel! Maar nee, ik kan het niet aannemen. Sorry!

Er zijn mensen die het harder nodig hebben dan wij! Ik werk nog, ik kan het alleen niet in mijn eentje opbrengen. Om deze reden heb ik dan ook meerdere sollicitaties vandaag de deur uitgedaan om maar iets bij te verdienen. dit totdat de betaling van het UWV gerealiseerd kan worden of totdat mijn man een nieuwe baan heeft.

Ik moet nog even uitzoeken of hij naast zijn baan (waar hij vanaf nu tot nadere orde niet meer kan werken) een fulltime baan aan kan nemen zonder het recht op een uitkering te verliezen.
    Hij is verplicht beschikbaar te blijven maar ja....
    Morgen heb ik een gesprek met mijn directeur (de concurrent van zijn werkgever) om te kijken wat hij voor mij kan betekenen. Eventueel tijdelijk het contract van 40 uur ophogen naar 60? Of weet ik veel wat....

18. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    verplaatst naar 'te koop aangeboden'

19. Fullhouse1981

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    ik laat het (als je niet verkocht hebt) het je morgen weten! ok?
    Groetjes,

20. meidenhuis

#20 meidenhuis, Jan 25, 2011
    Last edited by a moderator: Jan 25, 2011
    heel heel heel graag!
    Je mag me ook bellen (nummer doorgegeven), bel aub wel met nummerherkenning aan want door mijn werk kan ik niet altijd opnemen. ik bel dan sowieso terug!

Bedankt!

Wil je meer informatie (niet dat ik het uit mijn duim gezogen heb):

www.itsonline.nl
    www.modern.nl
    www.impactretail.nl

Share This Page