Hallo lieve dames! Ik ben nu 5 weken zwanger van mijn vierde kindje en merk nu al dat ik zeer binnenkort mijn gewone kleding niet meer aan zal kunnen... Ik heb dus binnenkort positiekleding nodig maar het is heeel erg moeilijk om die in mijn grote maat te vinden (52/54) Is er misschien iemand die mij hieraan kan helpen? Ik ben een alleesntaande bijstandsmama en kan niet zo heel erg veel missen, ik zou het geweldig vinden als er iemand is die me aan zwangerschapskleding kan helpen tegen een betaalbaar prijsje! Ik zou je echt eeuwig dankbaar zijn! Ook ben ik op zoek naar babyspulletjes. Ik heb helemaal niets meer, mijn jongste zoontje is 4 en ik heb al zijn spulletjes weggegeven. Echt alles is welkom!Van ledikantje tot kleertjes tot spuugdoekjes ... Je mag hier een berichtje achter laten maar je mag me natuurlijk ook altijd een pm'tje sturen! Oh ja, misschien ook wel handig om te weten Ik woon in Almere, maar ben uiteraard meer dan bereid om verzendkosten etc te vergoeden! Alvast heel erg bedankt!
zie http://www.marktplaza.nl/?pmn=564430&trgt=/user/564430/" target="_blank">MarktPlaza - Advertenties van i huntjens voor babyspulletjes en mijn adv bij te koop aangeboden