Wipstoel van BabyBjorn. Fijn of overbodig?

Discussion in 'De babyuitzet' started by shampoo, Mar 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shampoo

shampoo Bekend lid

Sep 6, 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
  2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Wauw, wat een supermooie wipper! Wij waren ook nog op zoek naar een wipstoeltje, een "strakke" en niet een halve kermisattractie :)

Ik lees even mee of dames ervaringen hebben met deze!

3. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    1,194
    1
    0
    Venray
    Wij hebben deze ook gekocht. Vrienden van ons hebben 'm en zijn er laaiend enthousiast over. De creche bij ons koopt alleen nog deze wippers ivm veiligheid en het plezier wat kinderen er zelf van hebben. En op de koop toe ziet hij er ook nog eens veel mooier uit dan die simpele wippertjes! Ehm, dat vind ik tenminste ;)

4. Yjc

Yjc Fanatiek lid

Jan 18, 2008
    1,133
    0
    0
    Tilburg
    wij hebben de vorige versie van dit model (vorig jaar gekocht) en ik gebruik de wipper nog elke dag ondanks dat Inge al bijna 10 maanden is. Dat vind ik het grote voordeel van deze wipper, je kan er heel lang mee doen en ik heb nog steeds niet het idee dat het niet veilig is.

5. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Volgens Baby bjorn kunnen kindjes er tot 2 jaar in. Het is natuurlijk maar de vraag of ze dat dan nog willen, maar het kan wel.

6. Juff

Juff Actief lid

Oct 14, 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Super wipper! Beste aankoop die ik heb gedaan. Mijn mannetje is bijna 1 en zit er nog dagelijks in. Je kan hem veel langer gebruiken dan de "gewone" wippers en ik vind ook dat de kindjes er veel beter inzitten, bovendien wipt hij echt en hij ziet er erg mooi uit! Kopen zou ik zeggen, een echte aanrader!

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Geweldige wipper! Wij hebben ook een oud model, maar ik wilde inderdaad ook geen wipper dat er uit zou zien als een kermisattractie ;) Dus ik vond deze er heel mooi uit zien. En in de praktijk is ie ook super! Tobe zit er erg goed in. We gebruiken hem heel veel als wij aan het ontbijten zijn of iets dergelijks. Dan zet ik de wipper op een eettafelstoel en kijkt ie gezellig rond :)

8. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Hier ook deze wipper en ook wij vinden hem ideaal, we hebben ook een "normale" wipper gehad maar daar zat ze voor mijn gevoel niet lekker in, deze wipper vormt zich mooi naar het ruggetje en is daarom ook vanaf heel jong al te gebruiken.

Het leuke is daarbij dat als ze flinkt beweegt de wipper mee wiebelt.

Ander voordeel is dat je hem helemaal plat kan maken en zo heel makkelijk kan vervoeren.

Nog een voordeel is dat de stof makkelijk te wassen is.

Jamila had een periode (rond de 8 maanden) dat ze er absoluut niet meer in wilde (we dachten even dat het misschien dus toch een kleine miskoop zou zijn ) maar met 9 maanden wilde ze er wel weer in en nu zit ze er nog steeds regelmatig in :)

Wat ons betreft dus een aanrader

9. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Nou, ik ben in ieder geval helemaal overtuigd! Heb 'm gisteren aan mijn mannetje laten zien en hij vond 'm ook supermooi. Gecombineerd met jullie goede ervaringen betekent dat: kopen dat ding!

Merle, past die wipper op een stoel dan? Hij leek mij namelijk best groot qua steungedeelte. Kan je kindje dan niet met wipper en al van de stoel af kieperen?

10. Momae

Momae Actief lid

Sep 26, 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Ik vind hem geweldig. We kregen hem van mijn schoonzusje en zwager, die hem voor de jongste hadden gehad. De eeste maanden veel gebruikt en hij wipt heel makkelijk, ook als kinderen heel klein zijn. Wij zetten hem op tafel in het midden (hele grote vierkante tafel), maar soms ook op twee eetkamerstoelen. Dat vond ik veiliger dan op één.
    Mijn zoontje wilde er een tijd niet in, maar nu vind ie het weer leuk, omdat ie zo wipt. zitten/liggen is even leuk, maar andersom half staan vindt ie helemaal geweldig. Ik alleen wat minder, hij is nogal een waaghals :)

11. shampoo

shampoo Bekend lid

Sep 6, 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Meiden, bedankt voor jullie reacties! Ik ben nu overtuigd. We gaan zaterdag maar eens een bezoekje aan de babywinkel brengen :D

Groetjes, shampoo

12. Seilenna

Seilenna Actief lid

Sep 9, 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    Super! heb ook het oude model, maar ze geniet als ze er in zit! Voordeel vind ik vooral dat bij de kleinste beweging van het kindje, het stoeltje al wipt!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb dan wel niet die, maar wel een wipper en wordt vanaf 8 weken tot nu nog steeds dagelijks gebruikt.

14. Merijn

Merijn Niet meer actief

Je hebt gelijk. Ik zet hem ook op 2 eettalfelstoelen :) Was niet helemaal volledig :oops:

15. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    heb ook een babybjorn (zal wel een iets ouder model zijn, heb heb nu nl al ruim 15 maanden), maar bevalt prima. Zeker voor in het begin ideaal. Minpuntje: de stand die het meest rechtop kan vind ik zelf nog best 'liggend' en op een gegeven moment willen die kleintje dat niet meer. Dus gebruik hem nu nauwelijks meer.

16. shampoo

shampoo Bekend lid

Sep 6, 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Kon eigenlijk niet meer wachten :oops: en we hebben gisteren de BabyBjorn gekocht! Hij is echt ontzettend mooi. Nu nog afwachten hoe het de baby straks bevalt, hihi. :D

Groetjes

17. Momae

Momae Actief lid

Sep 26, 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    ik hoop dat je er heel veel plezier van hebt, en natuurlijk vooral de baby :)

Share This Page