Dan snap ik dat je gek wordt en het idee van een baby niet los kan laten! Richt je lekker op je zoontje, leef en hoop dat je een vent tegen het lijf loop. Blijf niet hangen in wat er niet is .
Ja en weet je waarom? Omdat ik al moeder ben. Ik ben Moeder!!! Dus de hoofdprijs heb ik al. En ik heb genoeg ruimte om t bedje commode etc te bewaren. Raar he?
Haha das gewoon de kamer van mijn zoon die ik gewoin nog bewaard heb. Doen wel meer mensen. Zn box en kinderstoel heb ik ook nog.
Ik ben gelukkig niet zo geobsedeerd door Lisa als jij blijkbaar. Waardoor mijn post niet aan haar gericht was.
Ik heb gelukkig een hele lieve partner. Voor zo ver bekend heb ik geen donor nodig.. Maar ik begrijp wel dat je iedereen door elkaar haalt met meer dan duizend berichten in een paar weken tijd...
Nou ik was juist blij dat lisa stopte met hasr jaloerse berichten aan vrouwen die wel n kind hebben. Lachen om iemand die de babykamer can de eerste heeft bewaard. Ja je moet wat ge
Ik ben dan erg benieuwd naar jouw definitie van jaloers. Ik proef namelijk nergens die jaloezie bij haar.
Accepteer gewoon dat er vrouwen zijn die al n zolder met babydingen hebben of een paar dingen maar iig dinfen van hun andere kinderen