Ik durf niet eens een banner hier aan re maken bang dat het ongeluk brengt. Kleding ook niet, pas na goede 20wkn echo en ook alleen nodige. Er kan nog zoveel misgaan...
Ja dat is ook zo er kan veel misgaan. Maar ik probeer daar positief in tecstaan en hoop op een goede afloop hoewel ik weet datver veel verdrietige verhalen zijn...
Volgens mij heb ik dat 1x gedaan, verder nooit. Nu ook nog niets gekocht, pas na de 20 weken echo of misschien pas na de 27 weken, kom momenteel ook niet in winkels natuurlijk dus makkelijker vol te houden.
Ja dat scheelt idd. Ik kom regelmatig toch ff bij zeeman of c en a en ga dan toch even kijken. Heel soms watnkopen als mn hart sneller gaat bonzen ervan Hahaha
Antwoord op de vraag nee nooit gedaan. Zelfs niet in de probeer periode. Iets van de goden verzoeken.
Nee hoor na 15 jaar mag hij dat houden. Ik ben letterlijk weg gegaan met alleen een tas kleding. Wilde niets uit dat huis meenemen. Nooit spijt van gehad.
Ja dat bedoel ik ook soms wil ik iets kopen met het idee dat we het zelf vast nog wel eens nodig hebben voor een gewenst 3e kind, maar ik koop het alleen als ik het echt weg kan geven.
T is net zoiets als babynamen bekijken en opschrijven. Of online naar geboortekaartjes kijken. Ik doe het soms. Niet vaak. Maar die namen geven me wel kracht op de een of andere manier om ze zo op te schrijven. En combis met de naam van mn zoon te maken. Soms een uurtje bezig dan weer maanden niet... T is maar net hoe het gaat of er veel verdriet is etc. Ik merk dat als ik ongesteld word ik altijd echt verdrietig ben. Moet mezelf die dag dan echt ff doorslepen. Even online kijken helpt me dan wel om de moed erin te houden. Dat voelt gewoin fijn.
Hier is 2x mis gegaan een miskraam, en daarna een stilgeboren kindje maar ik ben zoo blij dat ik wel van de zwangerschap en baby spulletjes kopen heb genoten. Ondanks dat het een vreselijk einde heeft gehad kan ik oprecht zeggen dat ik een fijne zwangerschap heb gehad. En heb genoten van elk moment. En dat is nu zo tastbaar en fijn.
Bij een hoop ook niet. Maar ik wil zelf geen link leggen tussen het kopen van een romper als ik nog niet zwanger ben en n ongelukkige afloop van mn zwangerschap dat gaat me te ver.
Dat is wel erg mooi om te horen. Mijn zoon was 1 van een tweeling. Heb na de eerste echo me een weeklang tweelingmama gevoeld en heel trots daardoor. Maar als vrij snel ging het mis met het ene kindje.veel verdriet erom maar ook veel mooie momenten gehad die korte tijd.
Ik heb sowieso nooit kunnen genieten van mn zwangerschappen, dat scheelt misschien. Echt dag bij dag doorkomen ivm klachten