En online shoppen kan ook hè. Deed ik toen ik als een half dood vogeltje na mijn bevallingen op bed lag. En tijdens de zwangerschap deed ik dat ook. Ik wil héél graag zwanger worden. Ben nu zelfs 3 dagen over tijd. Maar No way dat ik nu iets voor een baby koop. Mocht ik een positieve test hebben zal ik soms ff een schattig rompertje meenemen. Maar anders denk ik echt dat het alleen maar averechts werkt. Kan m’n geld dan beter aan 20 zwangerschapstesten besteden
Ik weet heel goed hoe ik dingen moet regelen dat ging me prima af ondanks de situatie. En nog steeds blij dat mn zoon zoveel bv heeft gehad
En hoeveel kandidaatvaders heb je gehad die afgelopen 5 jaar? Ik vind het behoorlijk onzinnig om als vrijgezelle vrouw zolang foliumzuur te slikken, tenzij het op medische grond is (en de arts dus ook je vitamines in de gaten houdt)
Jij zegt precies wat ik denk. enne @Mamalizzy shoppen is shoppen. Of het nou offline of online is. Lekker huilen omdat je maanden niet naar de winkel kon vanwege het kolven.. Ik kon tijdens mijn zwangerschappen helemaal niks omdat ik doodziek was. Moest van alles regelen voor de kleintjes. Maar alles kan online tegenwoordig. Dus zó’n probleem is dat niet. Shoppen voor een baby, al is het een romper van €1,99, zou ik nooit doen zolang ik niet zwanger ben. Al helemaal niet als ik geen partner heb en niet als alleenstaande een kindje zou willen
Nee, dat doe ik ook niet. Ik heb wel altijd een voorraadje rompers en babysokjes omdat ik graag een een klein cadeautje geef als iemand in m'n omgeving zwanger is of als er een baby is geboren.
Ik ben zeker voorstander van slikken van vitamine! Zeker wat er aangeraden wordt als je zwanger wil worden. Heel belangrijk. Maar als je er later achter komt, dan zo snel mogelijk beginnen. Met foliumzuur wel altijd opletten want het kan een b12 tekort maskeren en dat is heel ernstig. Alleen begrijp ik dat je niet daadwerkelijk met zwanger worden bezig bent? Dan zou ik het wat onzinnig vinden. En beginnen als jullie voor een kindje gaan.
Heel eerlijk gezegd interesseert het me soms nog wel omdat ik het echt in en in gemeen vind wat hij heeft gedaan. Ja ik ben ervandoor gegaan met een ander. Ja ik deed hem pijn, maar om dan spullen van mij die emotionele waarde hadden bij het grof vuil te zetten; daar kan ik boos om worden. Niet meer zo erg als in het begin maar af en toe denk ik; man ik heb je al ruim 15000 euro ‘gegeven’, was dat niet genoeg? Moesten er ook spullen weggegooid worden die ik van m’n ouders had gekregen of waar ik lang voor gespaard had? Uiteraard is dit maar een tipje van het hele verhaal. Er zat veel meer achter dan alleen maar die ‘stomme gekke vreemdgaande Iris’.... Ik zeg het maar even erbij want ik heb hier eerder iets over verteld en toen werd er gezegd; ‘ja, zou ik ook gedaan hebben als ik je ex was’ En die——> is niet voor jou maar omdat ik het toch weer ga uitleggen
Neen. Als je bezig bent akkoord. Maar nog voor je een man hebt al kopen? Tis dat we u ondertussen al wat kennen e
Nu geen kinderwens meer, maar daarvoor ook niet tot de termijnecho. Iets met de goden verzoeken ofzo.. (hoewel je nooit een garantie hebt dat het goed blijft gaan, was het voor mij het eerste teken dat ik iets kleins mocht kopen en te genieten van het moois wat in mijn buik groeide).
Tja wbt foliumzuur en open ruggetje... Is een gehandicapt kind erg? (sorry dit stoot mij als mama van een gehandicapte zoon best tegen het borst) er kan namelijk van alles mis gaan ondanks dat je braaf foliumzuur slikt en dan kan je kindje alsnog gehandicapt worden/zijn/raken. Dus om nou te zeggen ik zal mezelf verwijten. Wat ga je jezelf verwijten als je het wel braaf geslikt hebt maar er een hele andere oorzaak is voor een gehandicapt kindje?
Ik heb op advies van de internist een paar weken folaat geslikt (neem zelf geen B11 op namelijk uit voeding). Wat vond ik dat heftig. Reageerde daar echt niet goed op.
Toch niet voldoende genoeg. Tenzij je regelmatig laat controleren wat de waardes van je B11 en B12 in je bloed zijn en hier je dosering op aanpast. Anders kun je nooit zeker weten dat je dagelijks foliumzuur kunt slikken zonder dat dit medische gevolgen kan hebben.