Ok nou ik ging zeker de winkels in maar echt shoppen in de zin van lekker rustig winkelen een halve dag dat deed ik pas toen ik klaar was met kolven. Bij mij ging dat kolven zo op tijd dat alscer iets meer tijd tussen zat de productie weer terigliep en ik weer extra moest kolven bv een pasr uur om t half uur. Geen probleem hoor maar voor mij niet te combineren met urenlang shoppen omdat ik steeds op de klok moest kijken
B11 is gewoon een vitamine hoor. Die is heus niet uitgevonden om een hazelip te voorkomen. Er zijn wereldwijd tig mensen die t slikken en bv man zijn dus al helemaal geen kids kunnen krijgen
Daar vergis je je in. Zo onschuldig is deze namelijk niet als je niet op korte termijn zwanger word en je lichaam geen extra nodig heeft. Kan voor serieuze gezondheidsproblemen zorgen bij jou en je toekomstige baby als je dit dagelijks slikt zonder dat je een daadwerkelijk tekort hebt.
Vervelend dat je dit zegt Volgens mij hebben wij priveberichten gewisseld en daarin zei je niks daarover en hebben wij volgens mij een relatief prima gesprek gehad. Nu schrijf je weer zoiets. Jammer.
Je snapt ons punt niet (of wel en dan zit ik hier behoorlijk mijn energie te verspillen). Anyhow, het is vreemd om te anticiperen op iets iets wat niet kan gebeuren. Je bent niet bezig met zwanger worden, je hebt alleen de wens om zwanger te worden. Dat is hetzelfde als ik zeg dat ik zin heb om te zwemmen, mijn zwemkleding onder mijn kleding aantrek en maar geen tijd, geld en mogelijkheden heb om te gaan zwemmen. Ik trek toch pas mijn zwemkleding aan als ik daadwerkelijk ga zwemmen? Maar doe vooral waar jij je goed bij voelt! Je hoeft je niet aan ons te verantwoorden.
Door je topics en manier van reageren daarna twijfel ik er echt serieus aan of je dit allemaal meent of dat dit 1 grote grap is. Je doet me net teveel denken aan een combi van een oud aantal leden.
Nogmaals. Er worden zat kinderen ongepland geboren. Die moeders hebben ook geen foliumzuur geslikt he. Het is echt een utopie te denken dat elk kind geboren is op de manier van eerst hardop bepalen samen dat er voor een zwangerschap wordt gegaan. Dan 2 mnd slikken en dan ervoor gaan. Er worden zat kinderen op een andere manier geboren. Ongepland maar wel gewenst.
Dat mag, maar dat is gewoon feitelijk bewezen en word door medische onderzoeken ondersteund. Maar als jij denkt het beter te weten, vooral zo doorgaan zou ik zeggen!
De gemiddelde persoon wacht nou niet in een relatie 3 maanden met sex. Je hebt ze er tussen hoor maar meestal gebeurt dat veel eerder. Natuurlijk wil je niet gelijk zwanger raken dat is ook niet de bedoeling. Maar er worden zat kjnderen door een voorbehoedsmiddel heen geboren. Gevalletje van oeps.
Jawel er wordt geschreven eerst n man zoeken en als je dan samen voor een kind gaat pas gaan slikken.
En dat je niet de enige bent zeg je om de wetenschappelijke bewijzen te onderleggen? Goed argument trouwens! Nu geloof ik gelijk dat jij het beter weet dan de onderzoekers die er jaren mee bezig zijn geweest! Had dat meteen gezegd dan had deze discussie niet nodig