Hallo allemaal Heb een mailtje gehad dar er een stockverkoop is van Babysuperstore in Sliedrecht. Kan iemand mij vertellen of het de moeite is dat we hier naartoe gaan? (moet van België komen) Groetjes
Volgens mij richting Rotterdam en dan richting Delft ofzo? Misschien kan je op een routeplanner kijken?
Hallo, Ik ben er de vorige keer geweest. Ik vond het heel erg tegen vallen er stonden wel wat kamertjes en kinderwagens maar dan heb je het meeste wel gehad. Wij hadden al een kamertje besteld en de kinderwagen ook dus ik heb er niets gekocht. Ik vraag me af of het echt de moeite is om vanuit belgie hier heen te komen. Maar ja meningen verschillen er over mijn vriendin heeft er wel spullen gekocht (het kamertje). Groetjes van daffie
Volgens mij richting Rotterdam en dan richting Delft ofzo? Misschien kan je op een routeplanner kijken? sliedrecht ligt net onder dordrecht A15 dus! _________________
Tja, moeilijk te zeggen. Wij hebben daar (niet in de uitverkoop) de meubeltjes en de kinderwagen gekocht. In de ruimte naast de gewone winkel wordt er zo nu en dan een opruimingsactie gehouden. Zo ook op de dag dat wij er waren. Als je gaat, ga dan gelijk op vrijdag, want op zaterdag zijn alle goede spullen wel verdwenen. Ik zou er niet vanuit gaan dat je er kunt slagen, maar misschien heb je geluk. Sliedrecht ligt inderdaad aan de A15. De winkel ligt bijna aan de snelweg.