Hoi meiden, ik zag dat de geboortezegels per 50 stuks gaan! Dat is ook niet handig! Ik heb er 75 nodig (de rest gaat via stadspost want dat is goedkoper). Hoe doen/deden jullie dat? Groetjes, Beesje.
Ik had precies hetzelfde. Heb 1 set geboortezegels gekocht en die op de enveloppen voor vrienden/familie. Voor de overige (zoals ha, vk, mn werk enzo) heb ik liefdeszegels besteld. Die gaan per 10. Helaas is er hier bij het plakken wat misgegaan: mn vriend en mn moeder hebben eerst de liefdeszegels (2 duifjes) opgemaakt en zijn toen aan de geboortezegels begonnen. Daar heb ik nu dus nog wat van over.
ze zijn ook nog leuk om daarna te gebruiken vind ik, bijv. om een felicitatiekaart voor een geboorte te sturen ofzo.
Ik ga idd ook de laatste enveloppen met andere zegels frankeren. Ik doe niet zoveel (geboorte) brieven posten om ze allemaal voor een volgende prijsverhoging te kunnen posten. En dan blijft het natuurlijk overal slingeren. En om 2 jaar later nog steeds ooievaartjes te sturen vind ik ook te. Maar die liefdespostzegel dat is wel een hele goeie. Ik denk dat ik dat ook maar ga doen, is beter iig dan de gewone zegels.
Ik gebruik de overgebleven postzegels gewoon voor de normale post. Vind het trouwens wel idioot dat ze per vijftig gaan.
Wij hebben helaas een kaart laten maken die 88 cent vraagt....tja, voor iets moois moet je wat over hebben. Vind het alleen wel heel jammer dat die alleen maar in Beahoofd te krijgen zijn, maar twee postzegels op een envelop vinden we ook weer zoveel plakwerk.... Hoewel, als je het vooraf doet, het idee van een geboortezegel en een liefdeszegel is wel heel leuk!