Meer broekjes of meer shirtjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door shelde, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Wat heb je eigenlijk meer nodig?
    Broekjes of shirtjes?

Ik heb erg veel shirtjes en longsleeves in maat 56-62-68 gekocht, maar hoeveel broekjes heb je per maat ongeveer nodig?
    Ik neem aan dat je niet elke dag een nieuw broekje aandoet of wel?

2. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Je heb zoiezo wel meer shirtjes nodig, die worden vaak onder gespuugd enzo..

3. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik heb van alles evenveel, setjes zeg maar.

4. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Shirtjes, broekjes worden niet zosnel vies.

5. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Mijn ervaring is ook shirtjes! Mijn dochter spuugt nogal veel, dus dan kan je nooit genoeg shirtjes hebben...

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier ook shirtjes!
    En vooral geen setjes... Want hier is het tenminste vaak zo dat het truitje bv past en het broekje nog niet enz...

7. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Bij mij juist broekjes, want mijn zoontje is een nette drinker en ik moet juist zijn broek vaker verschonen als het bijv. langs de luier is gelekt.

8. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Bij ons hier ook shirtjes!
    Ze krijgt iedere dag een ander aan want netjes drinken zit er niet echt in :)

9. Secretje

Secretje Actief lid

28 aug 2006
    372
    0
    0
    Hier hadden we ook meer shirtjes dan broekjes. Ruben spuugde regelmatig over zijn shirtjes en kreeg minimaal elke dag een schone aan. Broekjes hadden we minder vaak vies, want het viel mee met het aantal ongelukjes.

Ook ik zou je adviseren om shirtjes en broekjes te nemen die onderling te verwisselen zijn.

10. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Van allebij redelijk even veel, soms setjes soms met verschillende combineerbaar, hier krijgt mijn zoontje nu al 1,5 jaar lang toch eigenlijk elke dag schone kleren aan en dan soms dus inderdaad tussendoor door spuug of poep of iets in die trant, maar bij mij gingen de shirtjes en broekjes toch wel gelijk op..

11. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Bedankt! Ik koop nog een paar broekjes maatje 62 extra, verder heb ik genoeg. En bij de geboorte krijg je ook veel natuurlijk.
    Alle broekjes heb ik ook effen, zodat er meerdere shirtjes op kunnen. :D

12. Sijke

Sijke Bekend lid

volgens de uitzetlijst heb je maar 3 broekjes nodig ofzo en dan nog 3 met voeten. Hebben jullie veel meer gekocht? Ik probeer me een beetje in te houden met kopen, alhoewel dat niet meevalt! Dus even nieuwsgierig waar jullie qua aantal van uitgaan.

13. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik heb er niet zoveel met voetjes. Heb er 1 in 56 en 1 in 62 geloof ik. Is volgens mij vooral als pyamaatje...

14. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hoi,
    die broekjes met voetjes zijn echt ondingen. Mijn zoontje had ze na 5 minuten al op zijn knieen. Hij trapte ze gewoon uit. Ik zou gewoon losse broekjes met sokjes doen.
    Qua broekjes en shirtjes kan je er best 6 per soort hebben hoor. Vooral de eerste weken was ik blij dat ik extra had. Na een paar keer spugen en doorlekken lag er niks meer in de kast. Rompertjes kan je echt wel 8 stuks kopen. Ik zou dit allemaal in maat 56 aanschaffen. En een paar setjes maat 50 en 2 rompertjes maat 50. Zeker voor de eerste dagen is het fijn dat je kindje iets passends aan kan. Mijn zoontje heeft zelfs 5 weken maat 50 aangekunt.

Deel Deze Pagina