Babysuperstore!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamavyas, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik baal enorm!!! Ik heb 3mnd geleden een hele mooie aparte klamboe besteld bij Babysuperstore. Krijg begin van de week een telefoontje met de mededeling dat het misschien nog 6 a 10 wkn ging duren voordat de klamboe binnen is.

Ik ben op 16 juli uitgerekend dat betekent dat de kans groot is dat me kindje geboren is en dat er nog geen klamboe is. Het was trouwens geen goedkope klamboe vind ik (€100,00) De babykamer had ik bij hun ,ook 5 mnd geleden besteld en krijg het eindelijk as donderdag 8 juni. Wat moet ik doen de bestelling annuleren en verder zoeken naar een andere orginele klamboe???? :(

2. Mirna

Mirna Bekend lid

6 mei 2005
    908
    0
    0
    Tja, dat moet je denk ik toch zelf weten. 't Is niet leuk. Als je een ander gaat zoeken kun je misschien zoeken op internet, naar het merk en naar verkoopinformatie. Succes.
    Een klamboe is trouwens toch maar tijdelijk denk ik. Isa probeerde de afgelopen weken steeds de klamboe door de spijlen van het bed te trekken. Wij hebben hem dus opgeborgen. We hebben er zo'n 5/6 mnd plezier van gehad.

3. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik zou de bestelling laten staan, maar evengoed wel verder zoeken.
    Mocht je een ander vinden dan heb je geluk, maar als je niks vind dan kan je op die 1e wachten.

Succes! :D

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik zou hem afzeggen!
    100 euro! wat een geld!!!!!
    Het is maar wat je wilt maar er zijn zoveel leuke klamboe's te krijgen-> denk eens aan Xenos, Leenbakker, V&D, hema, Ikea.......
    Is maar een tipje...........

5. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    idd zo zou ik het ook doen heb je de ene binnen dan gewoon die andere annuleren en gaan ze er over zeuren kan je ze verwijzen naar hun late levering

weet niet wat ze gezegd hadden maar neem aan dat je hem gelijk met je kamertje besteld had

6. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Ik zou hem ook afzeggen..

16 juli is al snel.. en aangezien er wel wespen etc zijn.. lijkt me een klamboe wel noodzakelijk!

Zou voor het zekere gaan..

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hallo Deb, ik heb de klamboe niet gelijk met de babykamer besteld maar wel 3 wkn later.

8. Niet meer actief

ik zou debestelling laten staan en dan een simpel klamboetje tijdelijk gebruiken. Ik had er 1 van 3,50 bij kruidvat toen vandaan. Sindsdien zie ik ze overal wel..

Succes!

9. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik ben vandaag naar de superstore geweest(ze waren vandaag open) en zag weer het showmodel van de klamboe die ik besteld had. Ik heb me laten overhalen om alsnog op die klamboe te wachten.

Ik zag bij leenbakker ook klamboe's voor €7,99 is toch geen geld.
    Maar deze klamboe is vierkant en valt over het hele bedje heen.
    Hij is echt heel erg mooi!!! :D

10. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    meid wacht lekker op je klamboo je hebt deze nou eenmaal niet voor niets uitgekozen omdat je hem zo mooi vind ,iets anders vind je dan toch niet meer,juist omdat deze het is voor jouw en ach 100,euro maakt het uit ieder doet het op zijn eigen manier toch ,heb gewoon nog ff geduld,ben trouwens benieuwd of je ook de 16 de gaat bevallen is namelijk mijn verjaardag ik houd je in de gaten sterkte alvast.
    groetjes jacky

11. Niet meer actief

Ben toch wel benieuwd hoe hij eruit ziet hoor, heb je geen foto?

12. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik heb besloten om op deze klamboe te wachten, want hij is echt heel aparte en ik ben er weg van. Inderdaad ik ben de 16e juli uitgerekend en hoop eerlijk gezegd dat me kindje zich eerder aankondigd.

Ik hou je op de hoogte :D

13. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Nee ik heb geen foto, maar ik zal er een maken en deze in me album plaatsen. :D

Deel Deze Pagina