Wij hebben voor de 2e een babyswing gekocht. Hij vond het wel fijn om erin te zitten en te schommelen. Alleen begon het motorische geluidje ons na een minuut of 10 al te irriteren waarop we de swing dan uitzetten. Als je het op die manier bekijkt kunnen ze net zo goed in een wipstoeltje zitten. Achteraf gezien dus weinig gebruik van gemaakt. Maar dit zal voor iedereen weer anders zijn neem ik aan.
Toevallig wil mn man hem vanmiddag kopen, je bedoelt toch die van fisher price he? Wij hadden met sem een cradle swing. Helemaal geweldig maar wegens ruimte gebrek willen we nu deze kopen.
hier een "goedkope" van de intertoys was ie geloof ik 60euro. Niet zo groot als die van fisher price en swings op en neer en niet zijwaarts. De kleine meid vind t heerlijk!
Wij hebben die van fisher price, damien vond het altijd geweldig! Hij viel altijd snel in slaap erin haha. Ik ben heel blij dat ik m heb, en bewaar het dus ook zeker voor de tweede!Nu heeft een vriendin hem te leen!
Hier ook eentje van Fisher Price. Gister liet ik de kinderkamer aan een vriendin zien, zij werkt in de kinderopvang en zei meteen "oh wat goed dat je die hebt, die zijn superhandig, wij gebruiken ze ook".
Hoi, Ik heb deze Fisher-Price Babyswing | Schommelstoelen | Baby-Dump Ik moet zeggen dat ze er niet vaak in zit/wil.s'Morgen 10 minuutjes of zo en dat was het eigenlijk wel. De schommel en trilstand die erop zit vind ze helemaal niks en die gebruiken we dus ook nooit. Als ik het over kon doen had ik gewoon een simpel wipstoeltje gekocht.
Hier vonden ze hem ook geweldig. Vooral tijdens momenten dat ze huilerig waren en ik bijv. eten moest koken. Waren ze er toch bij en ook stil. Heerlijk, voor hun maar ook voor mij haha. Ik heb er trouwens nog een te koop als je interesse hebt. Hij werkt nog goed, het is zo'n grotere. Het is zo'n schommel die op en neer gaat en er zitten muziekjes op. Als je een foto wil zien hoor ik het wel.