Lieve iedereen, Ik kwam op het ideetje om de gordijnen voor de babykamer op te leuken met sjabloontjes of figuurtjes. Ik weet dat er diverse mogelijkheden zijn om ze er bijv. op te strijken of op te stikken. Wie heeft hier leuke tips voor, heeft het zelf al eens gedaan en nog belangrijker waar zijn die figuurtjes te vinden? Liefs
Ha Troetel, Hopelijk krijg je nog tips van echte ervaringsdeskundigen, maar volgens mij kun je bij hobbywinkels zoals Pipoos heel veel vinden (en ook advies vragen) Bij de Hema of de fourniturenkraam op de markt hebben ze vaak leuke lintjes enzo om een randje op je gordijntje te maken. Groetjes!
sjablonen bij de bouwmarkt en dan met textielverf erop tamponeren (met zon ronden platte dikke kwast)
Bestaande plaatjes (van stof van stoffenwinkel, te koop vanaf 20 cm) met textiellijm erop lijmen. Slaap kindje slaap erop schilderen of een gedichtje (tekst op een sheet printen en dan met een diaprojector projecteren op het gordijn) Schaapjes is ook wel te doen met textielverf
Wij hebben een rolgordijn en hadden muurstickers over (zilveren sterren) en hebben ze op t rolgordijn geplakt.
Ik zweer bij vliesofix Op internet leuke afbeeldingen zoeken, en die uit vilt knippen. Met vliesofix strijk je ze op de gordijnen, komt geen naaimachine bij aan te pas.
@chingy: heeft je man de hele kamer geknutseld? gaaf hoor! ik heb 2 weken terug ook gordijnen bij de hema besteld en ben er zo blij mee! moet nu alleen nog verduisterende rolgordijnen bijbestellen, ook maar bij de hema doen dacht ik zo!