Hallo allemaal, Kan iemand mij helpen? Op de negenmaanden beurs heb ik mooie fleecedekentjes met naam gezien maar ik weet niet meer waar ik deze kan krijgen.
Wat jij bedoeld weet ik niet, maar ik vond wel dit: http://www.borntoday.nl/laken_&_deken.htm De dekentjes zijn wel van katoen, maar je kan er een naam op laten zetten. En ze hebben ook lakentjes. Ik vond het er iig wel leuk uitzien. Die fleecedekentjes kon ik niet vinden, heb ze wel ook op de 9maandenbeurs gezien, maar ik weet niet meer waar ze van waren.
ik heb een deken met naam gekregen toen Esmee was geboren van me schoonouders. ze heeft zelf een dekentje gekocht bij de hema en is naar een drukker gegaan die ook namen op dekentjes ed borduurd. wie weet zit er ergens een drukker bij je in de buurt die dat ook doet.
Grote kans dat je deze gezien hebt : www.la-linia.nl Die heb ik gezien op de 9 maanden beurs, met houten letters, geboortekaartjes en fleece dekentjes met naam.
Je kunt ook kijken of dr een borduurservice bij jullie in de buurt zit. Dan kunnen ze zo een naam of afbeelding net wat jij wilt in je deken borduren. Ik had bij een vriendin van me het idee om de baby z'n naam in de boxkleed te latenborduren. Alleen kon dit niet, omdat de boxkleed te dik was. Vond ik wel heel jammer. Maar de naam in de deken vind ik ook een heel leuk idee. Maar dan lekker voor mezelf! Succes.
Bedankt Natas, Die van La Linia bedoelde ik. Ze zagen er echt heel mooi uit. Ik heb er inmiddels een besteld. (ook stiekem een paar houen letters) Dank je wel