Dit is de Oyster max duowagen. Wij verwachten in december ons tweede en ons eerste is dan nog op een leeftijd dat ze nog regelmatig in de wagen zal zitten. Vandaar ons keuze voor een duowagen. Dit leek ons een leuke en praktische, en daarnaast leukgeprijsde wagen. Zijn er dames die hier ervaring mee hebben? Andere tips voor duowagens zijn ook zeer welkom.
Ziet er prima uit, en wordt in t buitenland volgens mij meer gebruikt/ verkocht. Heb dit merk in Nederland niet zien staan..... Heb zelf gekozen voor de iCandy peach duo. Vergelijkbare wagen, nieuw best duur. Echter ook op MP te vinden.... Je moet zo'n wagen echt even bekijken in het echt en even proberen. Kijken waf handig is en of je overal voldoende ruimte hebt. Je hebt ook de mima kobi duo, vond daar de zitjes wat krap op elkaar en met name met de reiswieg.
Klopt trouwens ook idd. Hij wordt alleen verkocht bij de Babypark. Dat is echt de enige winkel waar ik hem heb zien staan, verder nergens tegengekomen.
Bij de Phil & Teds zitten de kindjes niet zo recht onder elkaar, maar meer schuin. Persoonlijk zou ik ook niet kiezen voor de variant van recht onder elkaar en de kinderwagenbak helemaal laag. De Phil & Teds is ook wat goedkoper en vaak te vinden op Marktplaats.
ja ik heb deze wagen. De duo versie aangeschaft omdat we nog niet weten wanneer we een 2e wilde en ik wel zeker wil weten dat we dan een geschikte wagen hebben. Dus niet in gebruik als duo momenteel, maar er wel heel erg blij mee!