Ervaringen met deze duowagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dee-tje, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Dit is de Oyster max duowagen. Wij verwachten in december ons tweede en ons eerste is dan nog op een leeftijd dat ze nog regelmatig in de wagen zal zitten. Vandaar ons keuze voor een duowagen. Dit leek ons een leuke en praktische, en daarnaast leukgeprijsde wagen. Zijn er dames die hier ervaring mee hebben? Andere tips voor duowagens zijn ook zeer welkom.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,6 KB
      Weergaven:
      38
  2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Ziet er prima uit, en wordt in t buitenland volgens mij meer gebruikt/ verkocht. Heb dit merk in Nederland niet zien staan.....
    Heb zelf gekozen voor de iCandy peach duo. Vergelijkbare wagen, nieuw best duur. Echter ook op MP te vinden.... Je moet zo'n wagen echt even bekijken in het echt en even proberen. Kijken waf handig is en of je overal voldoende ruimte hebt. Je hebt ook de mima kobi duo, vond daar de zitjes wat krap op elkaar en met name met de reiswieg.

3. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Dankje voor je reactie! Zal de door jou genoemde ook even opzoeken!

4. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Klopt trouwens ook idd. Hij wordt alleen verkocht bij de Babypark. Dat is echt de enige winkel waar ik hem heb zien staan, verder nergens tegengekomen.

5. KimK

KimK Niet meer actief

Vind het altijd zo onpraktisch onder elkaar. En is voor zo'n baby natuurlijk niet rcht gezellig...

6. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Bij de Phil & Teds zitten de kindjes niet zo recht onder elkaar, maar meer schuin. Persoonlijk zou ik ook niet kiezen voor de variant van recht onder elkaar en de kinderwagenbak helemaal laag.
    De Phil & Teds is ook wat goedkoper en vaak te vinden op Marktplaats.

7. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    ja ik heb deze wagen. De duo versie aangeschaft omdat we nog niet weten wanneer we een 2e wilde en ik wel zeker wil weten dat we dan een geschikte wagen hebben. Dus niet in gebruik als duo momenteel, maar er wel heel erg blij mee!

Deel Deze Pagina