We willen van de week een skottelbraai halen, lijkt ons wel handig op de camping. Maar wat gebruik je nou echt? Man koopt het liefst de meest uitgebreide set Maar ik denk dat je vooral de paellapan en evt een grill plaat zal gebruiken?
Wij hadden alleen de wokpan en de grillplaat, maar gebruikten hem amper, meestal het gasstelletje met 2 pitten. Tot we de paella pan kochten, die is echt ideaal. Eitjes bakken, pannenkoeken, vlees, alles kan er op.
Wij hebben er nu een pizzasteen bijgekocht en gaan die uitproberen. Heb er veel goede verhalen over gehoord
Paellapan is het enige wat wij gebruiken. Een daar heb ik nog gewoon een 4pitter bij. Maar gerechten als bami/ macaroni gaat toch veel makkelijker in de paellapan. En idd vlees, pannenkoeken, en nog heel veel meer lekker op de skottel. Grill gebruiken wij nooit. Moet je dat hele ding poetsen en bbqen is toch het lekkerste van een echte bbq op komen
Wij gebruiken eigenlijk alleen de paella pan Sinds we die hebben in ieder geval de wok niet meer. En bbq-vlees kan er ook prima mee. Dus eigenlijk ook ipv de grill. echte bbq is lekkerder maar helaas mag je niet overal op vuur bbq dus dan gebruiken we de skottel ervoor. we hebben ook een pizza steen. Kun je ook broodjes op afbakken en natuurlijk pizza's.
Wij gebruiken alleen de grill met aan de andere kant een gladde plaat, de skottel zelf en de pizzasteen. Als je zelf deeg maakt smaken ze zoals bij de pizzeria in italie. Ik had op de camping alle kinderen ineens om onze tent. Met zijn allen kleine pizza's gemaakt uiteindelijk. Erg leuk
Dat gaat echt heel goed en super snel klaar als je ze zelf maakt. Je kunt geel goed zien wanneer het klaar is, meestal tussen de vijf en tien minuten
Wij gebruiken de gril en de gladde plaat en de wok. Daarnaast heb ik nog een enkel electrisch plaatje en een klein oventje. Ik hou wel van lekker eten en koken, dus net wat extra's. 'S morgena bakken we al een eitje op de gladde plaat, 's avonds een visje op de grill en het oventje voor groenten of aardappel-dingetjes. Denk verder dan alleen de roerbakgerechten of pizza's
Bedankt voor de reacties We hebben de Carri chef gehaald met plancha en los een paella pan erbij gehaald