Hoi hoi, het is geen ongeruste vraag maar vooral een nieuwsgierige. Ik voel ons kindje al heel lang. Maar meer zo de trillingen, blubjes ik zat echt te wachten op de échte blubjes en de zachte stampjes en jawel die zijn er. Maar vaak al zo hoog! Ik dacht dat mijn baarmoeder nu net aan of net onder de navel moet zitten? Toch voel ik al vaak stampjes boven de navel of meer aan de zijkant van mijn buik en hoger. Zijn er nog mensen die dit herkennen? Het zijn écht mijn darmen niet want het zijn al heuse kleine stampjes maar 'k vind het zo gek dat ik kleine mens al zo hoog voel.
jahoor hier ook 1! voel nu nog veel geborrel( weet nog steeds niet wat voor een acrobatische kunsten er van binnen geoefend worden ) en af en toe een plopje maar vrij hoog en ook in mijn zij, maar ook af en toe wat lager en meer naar achteren bij mij is het ook alleen de bovenbuik die mooi rond word, het lijkt wel of mijn onderbuik helemaal niet meegroeit
Ik zit nog steeds te wachten op plopjes in mijn buik... Ben nu 16+2, dus het kan ook nog wel even duren.
hihi gek he... maar wel leuk. Ik schrok er best van dat het al zo hoog zit. Als ik bv in de sofa lig op mijn rug en mijn benen zijn opgetrokken dan voel ik hem of haar zeker een stuk hoger alsof ik een duwtje geef op die manier ofzo. Ach wil het alleen maar meer en meer voelen tis verslavend!!
Dat klinkt mij ook nier raar hoor! Ik ben nu iets langer dan 19 weken, en me BM zit al 5 cm boven me navel dus de schopjes incasseer ik ookal rond die plek.
Leuk dat je het al voelt!! Ik denk dat je het ook goed kan voelen doordat het "doordreunt" als het ware!
ik had het geborrel vanmiddag wel heel erg en legde mijn hand op mijn buik om te voelen of het van buitenaf ook te merken is ,helaas! maar als mijn hand er op ligt voelt het idd gelijk een stuk minder fel van binnen
ik wacht nog af voor dat het hier nog harder kan trappen , ik twijfel of ik dat nou wel zou leuk vind
Ik vloekte vroeger wel eens een keer toen mijn dochtertje de kracht had om mama in elkaar te "slaan" vanbinnen uit. Maar het blijft echt magisch. Dat was echt iets dat ik miste daarna... En nu zal het de laatste keer zijn dat ik het allemaal meemaak (hoogstwaarschijnlijk) en het is goed zo maar de stampjes ga ik nooit vergeten.